آموزش استفاده از ماسک حبابی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
موی موجدار با اتوی مو
موج دار کردن مو با اتو
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶

آموزش آرایش برای خانم های محجبه

مدل های آرایش برای خانم های محجبه

آموزش آرایش برای خانم های محجبه

آموزش آرایش برای خانم های محجبه

   بسیاری از خانم هایی که در کسورهای اسلامی زندگی می کنند به درستی نحوه آرایش متناسب با پوشش و حجاب خود را بلد نیستند. داشتن حجاب به معنی زیبا نبودن نیست. شما با داشتن حجاب کامل هم می توانید آرایشی زیبا و متین داشته باشید تا چهره شما جذاب به نظر برسد. افرادی که محجبه هستند بهتر است آرایشی ملایم و کم انجام دهند زیرا آرایش غلیظ چهره را با نوع حجاب خشن و عصبانی نشان می دهد. 
   حتی می توان مدل آرایش خود را با نوع حجاب و رنگی که برای پوشش حجاب خود انتخاب می کنید، هماهنگ کنید. رنگ های ملایم و زیبا می توانند چهره ای جذاب و زیبا برای شما ایجاد کنند. استفاده از رنگ رژلب های قرمز برای خانم های محجبه زیاد توصیه نمی شود زیرا مرکز توجه را در صورت بر هم میزند. در این ویدیو نحوه آرایشی مناسب برای خانم های محجبه را به شما آموزش می دهیم. 

آموزش آرایش برای خانم های محجبهReviewed by سه رخ on Mar 3Rating: 3.0آموزش آرایش برای خانم های محجبهخانم هایی که دارای حجاب کامل هستند می توانند به راحتی چهره خود را آرایش کنند و با استفاده مدل های آرایش صورت خود را زیباتر کنند. در این ویدیو آرایش مناسب برای خانم های محجبه را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که دارای حجاب کامل هستند می توانند به راحتی چهره خود را آرایش کنند و با استفاده مدل های آرایش صورت خود را زیباتر کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *