پاکسازی پوست مردان
بهمن ۲, ۱۳۹۶
مدل لاک ناخن
بهمن ۷, ۱۳۹۶

آموزش آرایش سبز برای چشم

آرایش سبز رنگ

آموزش آرایش سبز برای چشم

آموزش آرایش سبز برای چشم

   بسیاری از خانم هایی که چشم های قهوه ای رنگ دارند اگر تمایل د ارند در مجالس و مهمانی ها آرایش آن ها خاص و تک باشد باید از انواع رنگ های گرم همچون رنگ سبز استفاده نمایند. رنگ سبز حالت چشم ها را زیبا تر کرده و موجب درشت دیده تر شدن چشم می شود. البته این رنگ از سایه برای آرایش عروسی و مهمانی خاص توصیه می شود. می توان این رنگ از سایه را با رنگ مشکی مخلوط کرده و در گوشه های چشم استفاده کرد. قسمت روی پلک را نیز می توان با استفاده از تم روشن رنگ سبز طراحی نمود.
   در این ویدیو نحوه آرایش چشم را به رنگ سبز به شما اموزش می دهیم تا چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید. توجه کنید در هر صورت باید از خط چشم برای کشیده تر شدن حالت چشمان خود استفاده نمایید. مژه مصنوعی نیز تأثیر بسیاری در زیبا جلوه دادن چشمان شما دارد پس از آن در ارایش خود استفاده نمایید. برای آموزش های بیشتر از سایت سه رخ دیدن فرمایید. 

آموزش آرایش سبز برای چشمReviewed by سه رخ on Jan 24Rating: 3.0آموزش آرایش سبز برای چشمرنگ سبز یکی از زیباترین رنگ های سایه برای چشمانی به رنگ قهوه ای است که موجب زیبا تر شدن چشم ها می شود. در این ویدیو نحوه آرایش چشمان سبز را به شما آموزش می دهیم.

رنگ سبز یکی از زیباترین رنگ های سایه برای چشمانی به رنگ قهوه ای است که موجب زیبا تر شدن چشم ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *