طراحی ناخن
طرح اکلیلی ناخن
تیر ۱۰, ۱۳۹۷
مدل تل مو
تیر ۱۴, ۱۳۹۷

آموزش آرایش کلاسیک

آموزش آرایش کلاسیک

آموزش آرایش کلاسیک

آرایش کلاسیک یکی از انواع آرایش است که بسیار جذاب و البته پرطرفدار نیز است. این نوع آرایش بیشتر شامل رنگ های گرم و از نوع مات است تا چهره تعادلی منطقی و زیبا داشته باشد. آرایش کلاسیک برای سنین جوانی و میانسالی بسیار مناسب است. زیرا استفاده از این حجم مواد ارایشی بر روی پوست نوجوانان موجب آسیب های مخرب برای پوست آن ها خواد شد. آرایش کلاسیک جز آرایش های پرطرفدار برای عروس خانم ها است. بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه از این مدل آرایش برای گریم و میکاپ چهره عروس های خود استفاده می کنند. 
   در این ویدیو مدلی زیبا از آرایش کلاسیک را به شما آموزش می دهیم. در این مدل آرایش قبل از هر چیزی برای آماده سازی و زیبا سازی پوست از انواع پرایمرها استفاده می شود سپس زیرسازی و استفاده ار انواع کرم های پودر انجام می گردد. در ادامه برای آرایش چشم از سایه های کرمی و گرم اما لایت استفاده می شود. برای رژگونه از رنگهای بژ و رنگ های صورتی روشن می توان استفاده کرد. در آخر برای لب ها می توان از رژلبهای خانواده قرمز رنگ استفاده نمود. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش آرایش کلاسیکReviewed by آرایشگاه on Jul 5Rating: 2.5آموزش آرایش کلاسیکآرایش کلاسیک یکی از انواع آرایش های پرطرفدار است که معمولا در آن از انواع رنگ های مات و گرم استفاده می شود و بیشتر برای خانم های جوان و میانسال مناسب است. در این ویدیو آرایش کلاسیک را به شما آموزش می دهیم.

آرایش کلاسیک یکی از انواع آرایش های پرطرفدار است که معمولا در آن از انواع رنگ های مات و گرم استفاده می شود و بیشتر برای خانم های جوان و میانسال مناسب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *