آموزش آمبره مو با منیر
دی ۱۱, ۱۳۹۶
اصلاح ابرو
آموزش وکس ابرو
دی ۲۲, ۱۳۹۶

آموزش اتو کردن مو

اتو کردن مو

آموزش اتو کردن مو

آموزش اتو کردن مو

   اتو مو یکی از وسایل حرارتی است که چند سالی است در بین خانم ها و آقایان و حتی در آرایشگاه ها بسیار پرطرفدار شده است. با استفاده از این وسیله می توان موها را به حالتی صاف و لخت تبدیل کرد. بیشتر خانم ها و آقایانی که موهای فر و یا مجعد دارند و تمایل دارند به صورت کوتاه مدت و یا حتی برای شرکت در یک مهمانی و مجلس موهای خود را صاف کنند از این وسیله استفاده می کنند. این وسیله دارای دو دستگیره معمولاً سرامیکی و گاهاً فلزی است که موجب صاف کردن موها به صورت دو طرفه می شود.
   در آرایشگاه بسیاری از آرایشگران از اتوی مو برای حالت دادن به موها نیز استفاده می کنند. با استفاده از اتو موهای سرامیکی می توان موج زیبایی در موها ایجاد کرد و یا فر زیبایی برای موها نیز ایجاد نمود. پس اتو مو فقط کاربرد صافی مو را نداشته و برای فر کردن و حالت دار کردن موها نیز کاربرد دارد. اما در این ویدیو نحوه صاف و لخت کردن موها را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به کمک اتوی مو موهای خود را لخت و جذاب کنید. 

آموزش اتو کردن موReviewed by سه رخ on Jan 9Rating: 3.0آموزش اتو کردن مواتو مو یکی از وسایل حرارتی آرایشی است که جهت صاف کردن و یا فر کردن و حالت دار کردن موها کاربرد داشته و بسیار پرطرفدار است. دراین ویدیو نحوه صاف کردن و اتو زدن موها را به شما آموزش می دهیم.

اتو مو یکی از وسایل حرارتی آرایشی است که جهت صاف کردن و یا فر کردن و حالت دار کردن موها کاربرد داشته و بسیار پرطرفدار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *