شینیون خطی
آموزش شینیون خطی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶
مدل های آرایش برای خانم های محجبه
آموزش آرایش برای خانم های محجبه
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

آموزش استفاده از ماسک حبابی

آموزش استفاده از ماسک حبابی

آموزش استفاده از ماسک حبابی

   ماسک حبابی یکی از جدیدترین انواع ماسک صورت است که امروزه جهت رفع التهابات ناشی از جوش صورت و چربی بیش از حد پوست از ان استفاده می شود. این ماسک به دلیل قدرت پاکسازی بسیار بالایی که دارد به سرعت در بین خانم ها و حتی آقایان محبوبیت پیدا کرده است. بسیاری از خانم ها از این ماسک برای پاکسازی صورت خود در طول روز استفاده می نمایند. زیرا به راحتی آلودگی ها و چربی های ناشی از هوای کثیف و محیط را از بین خواهد برد.
   برای استفاده از این ماسک باید آن را بین 5 تا 7 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و سپس با استفاده از یک پنبه یا دستمال مرطوب از روی پوست پاک کنید. سپس صورت خود را با آب شستشو دهید. نحوه مصرف این نوع ماسک بر روی بسته بندی ان نیز درج شده است. پس حتما قبل از استفاده نوشته های رو بسته را مطالعه فرمایید. در این ویدیو نحوه استفاده از این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

آموزش استفاده از ماسک حبابیReviewed by سه رخ on Mar 2Rating: 3.0آموزش استفاده از ماسک حبابیماسک حبابی یکی از جدیدترین انواع ماسک برای پاکسازی پوست صورت و تعدیل چربی آن است که امروزه توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. در این ویدیو نحوه استفاده از این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک حبابی یکی از جدیدترین انواع ماسک برای پاکسازی پوست صورت و تعدیل چربی آن است که امروزه توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *