اصلاح صورت با ژیلت
آموزش اصلاح صورت با ژیلت
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶
رنگ موی رنگین کمان
آموزش رنگ موی رنگین کمان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶

آموزش اصلاح و آرایش ابرو

آموزش اصلاح و آرایش ابرو

آموزش اصلاح و آرایش ابرو

   امروزه بسیاری از خانم ها در منزل و با شیوه ای ساده ابروهای خود را اصلاح و آرایش می کنند. البته اصلاح ابروها و ایجاد قابی هماهنگ برای دو ابرو کار هر کس نیست. زیرا بعضی از انواع ابروها نامتقارن بوده و نیاز به دقت بیشتری برای اصلاح دارند. آرایشگران در آرایشگاه معمولا برای اصلاح و آرایش ابروها از وسایل آرایشی ساده ای استفاده می کنند و طبق شیوه ای ساده ابروها را زیباتر می سازند. 
   در این ویدیو نحوه اصلاح ابروها را به شیوه ای ساده به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در منزل و به راحتی ابروهای خود را تمیز کرده و آن ها را آرایش کنید. قیچی کردن موهای ابرو و ایجاد قاب مناسب برای ابروها بسیار مهم است. برای آرایش ابروها نیز از انواع کرم ها برای مرتب سازی قاب ابرو استفاده می شود . در نهایت نیز از ریمل ابرو برای شانه زدن و فیکس کردن موهای ابرو استفاده می کنند. برای نحوه اصلاح و آرایش صحیح ابروها فیلم زیر را مشاهده کنید. 

آموزش اصلاح و آرایش ابروReviewed by سه رخ on Feb 1Rating: 3.0آموزش اصلاح و آرایش ابروبرای اصلاح و آرایش ابروها می توان از ترفندهای ارایشی استفاده نمود تا ابروها حاتلی هماهنگ و زیبا با هم داشته باشند. در این ویدیو نحوه اصلاح و آرایش ابروها را به شما آموزش می دهیم.

برای اصلاح و آرایش ابروها می توان از ترفندهای ارایشی استفاده نمود تا ابروها حاتلی هماهنگ و زیبا با هم داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *