حدیدترین مدل آرایش
آموزش آرایش جذاب
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
تکنیک استروبینگ صورت
استروبینگ صورت با پودر بچه
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶

آموزش بافت مو برای موی بلند

آموزش بافت مو برای موی بلند

آموزش بافت مو برای موی بلند

بافت مو یکی از شیوه های آرایش مو مخصوصا برای افرادی است که موهای بلند دارند. بافتن موها به یکدیگر یکی از شیوه های قدیمی آرایش مو است. در گذشته زنان برای اینکه موهای خود را به صورت مرتب آرایش کنند از بافت مو استفاده می کردند. به این صورت که موها را به سه دسته مساوی تقسیم می کردندو سپس دسته موها را با یکدیگر می بافتند. امروزه در آرایشگاه با استفاده از بافت مو مدل های مختلفی برای آرایش مو ابداع شده است.
البته بافت مو یک مدل موی کاملاً سلیقه ای است و به ذوق و قریحه فردی که موها را می بافد بستگی دارد. در این ویدیو مدلی جدید و شیک را از بافت مو به شما عزیزان آموزش می دهیم که به راحتی می توانید موهای خود را به کمک این روش زیباتر کنید. برای آموزش این بافت زیبا فیلم زیر را مشاهده فرمایید. 

آموزش بافت مو برای موی بلندReviewed by سه رخ on Feb 9Rating: 3.0آموزش بافت مو برای موی بلندبافت مو یکی از شیوه های آرایش مو است که از گذشته تا امروز برای زیباتر کردن موها کاربرد داشته و بیشتر خانم ها برای زیبا کردن موهای خود از آن استفاده می کنند. در این ویدیو یک بافت شیک را به شما آموزش می دهیم.

بافت مو یکی از شیوه های آرایش مو است که از گذشته تا امروز برای زیباتر کردن موها کاربرد داشته و بیشتر خانم ها برای زیبا کردن موهای خود از آن استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *