آموزش انواع خط چشم
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶
حجیم کردن لب ها با آرایش
آموزش درشت کردن لب ها با آرایش
اسفند ۳, ۱۳۹۶

آموزش بافت مو جلوی سر

مدل بافت مو جلوی سر

آموزش بافت مو جلوی سر

آموزش بافت مو جلوی سر

   بافت مو یکی از شیده های آرایش و مدل دادن به موها است که هم برای خانم هایی با موهای بلند و خانم های با موهای کوتاه کاربرد دارد. با استفاده از بافت مو می توان طرح های زیبایی برای موها ایجاد کرد. همچنین می توان بافت مو را با مدل های شینیون مو ترکیب کرده و مدلی ترکیبی و زیبا بر روی موها ایجاد نمود. در این ویدیو مدلی از بافت را برای موهای جلوی پیشانی به شما اموزش می دهیم که بسیار ساده و راحت است.
   در این مدل بافت موهای پشت سر را هم می توان به صورت صاف دراورد و هم می توان آن ها را فر و موج دار کرد و به صورت باز بر روی شانه ها رها کرد. اما مدلی جذابو  زیبا که با این نوع بافت می توان استفاده کرد شینیون موهای پشت سر است. برای انجام این شینیون نیاز به ابزار خاصی ندارید تنها با استفاده از یک کش موی ساده می توان موها را در پشت سر شینیون کنید. برای آموزش بیشتر توصیه می کنیم فیلم زیر را با دقت مشاهده نمایید. 

آموزش بافت مو جلوی سرReviewed by سه رخ on Feb 22Rating: 3.0آموزش بافت مو جلوی سربافت مو یکی از شیوه های آرایش مو است که خود دارای انواع گوناگونی است که بسته به سلیقه هر فرد کاملاٌ متفاوت است. در این ویدیو مدلی زیبا از بافت جلوی موی سر را به شما آموزش می دهیم.

بافت مو یکی از شیوه های آرایش مو است که خود دارای انواع گوناگونی است که بسته به سلیقه هر فرد کاملاٌ متفاوت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *