ماسک خیار
خیار برای آفتاب سوختگی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
محصولات برنزه کردن پوست
بهترین پودر برنزه کننده صورت
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

آموزش بافت مو مدل باکسر

بافت موی باکسر

آموزش بافت مو مدل باکسر

آموزش بافت مو مدل باکسر

   مدل بافت موی باکسر یا مدل بافت مو هلندی، یکی از محبوب ترین مدل های بافت مو در بین خانوم ها و دختران جوان است. اگر دقت کرده باشین، عکس های زیادی از سلبریتی ها و افراد مشهور با این مدل مو در اینترنت وجود دارد. یک بافت دو طرفه شیک و اسپورت که تا انتها به صورت یکدست بافته شده و برای روزهای تعطیلات و اوقات ورزش بسیار مناسب است. در این مطلب این بافت مو را به صورت گام به گام به شما آموزش می دهیم: 
- مرحله اول
   ابتدا موها را کاملا شانه بزنید تا تمام گره ها باز شوند و سپس مقداری اسپری نرم کننده یا کرم نرم کننده به موها بزنید تا موها کامل در دستان شما جای بگیرد. کرم نرم کننده را می توان در حین کار هم استفاده کرد. حالا موها رو از وسط به دو بخش تقسیم کنید. از یک طرف شروع به بافتن موها کنید. 3 قسمت ابتدایی مو را جدا کرده (3 قسمت باید در یک ردیف عمودی رو به پایین مو باشند). بخش اولی را هم به 3 قسمت تقسیم کنین و قسمت سوم را در دست نگه دارید و قسمت دوم را به قسمت وسطی و قسمت اولی را به قسمت انتهایی مو اضافه کنید.
- مرحله دوم
   حالا که تقسیم بندی موها رH کاملا انجم دادید، بافتن موها را شروع کنید. تفاوت این بافت با بافت موی معمولی در این است که باید مو را برای بافتن به زیر بخش وسطی ببرید. در مدل ساده، هر قسمت کناری از "رو" به قسمت وسطی سوئیچ می شود اما در این مدل باید هر قسمت کناری را از "زیر" به قسمت وسطی ببرید و با هر بار، یک دسته مو به آن اضافه کنید.
- مرحله سوم
   به همین صورت تا انتها ادامه دهید و با هر بار بافتن، کمی مو به دسته اصلی موها ضافه نمایید و بافتن را از زیر انجام دهید. این بافتن از زیر و رد کردن مو از زیر، باعث می شود که بافت در مرکز حالت برجسته و مشخص به خود بگیرد وگرنه به صورت ساده و مسطح کامل می شد. محل این رج برجسته هم بستگی به سلیقه شما دارد که آن را در کجا قرار دهید. در این مدل، در کناری ترین قسمت سر قرار گرفته اما شما می توانید کاملا در وسط آن را انجام دهید.
- مرحله چهارم
   حال موها را تا انتها ببافید و سپس با یک کش مو، انتهای مو را محکم ببندید. بعد بافت مو را کمی با دست از هم باز کنید تا حجیم و پرتر به نظر برسد. دقیقا همین مراحل را برای طرف دیگر سر نیز انجام دهید و حواستان باشد که دو طرف مو کاملا با هم قرینه باشند.
نکته: خیلی از افراد دوست دارند زمانی که مو به حالتی رسید که دیگر مویی برای اضافه شدن وجود نداشت و باید تا انتها آن را به صورت ساده ببافند، موها را به شکل بافت تیغ ماهی ببافند تا شیک تر شود. 

آموزش بافت مو مدل باکسرReviewed by سه رخ on Aug 2Rating: 2.5آموزش بافت مو مدل باکسربافت موی مدل باکسر یکی از بافت های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است که به راحتی توسط خود شما قابل انجام است. در این مقاله مدل بافت موی باکسر را به شما آموزش می دهیم.

بافت موی مدل باکسر یکی از بافت های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است که به راحتی توسط خود شما قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *