انواع کاربرد میکرواسکالپ
کاربرد میکرواسکالپ
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷
بهترن ماسک فصل بهار
ماسک های فصل بهار
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷

طرز تهیه کرم زیبایی در منزل

کرم زیبایی در منزل

آرایش

طرز تهیه کرم زیبایی در منزل

   بسیاری از خانم ها به دلیل عوارضی که محصولات آرایشی شیمیایی ایجاد می کنند تمایلی به استفاده از آن ها ندارند. اما این عدم تمایل به معنی عدم استفاده از لوازم آرایشی نیست. هر خانمی می تواند به راحتی از محصولات آرایشی گیاهی و ارگانیک برای جذاب تر کردن چهره خود استفاده نماید. کرم های زیبایی کی از انواع کرم های آرایشی هستند که می توانید آن را به راحتی در منزل تهیه کنید. در این مقاله دستور تهیه کرم های زیبایی را به دو روش در منزل به شما اموزش می دهیم:
دستور1
مواد لازم برای کرم زیبایی: 
- موم عسل: 1 قسمت
- آب مقطر: 2 قسمت
- موم سفید: 2 قسمت
- گلاب: 2 قسمت
- لانولین: 2 قسمت
- روغن بادام شیرین : 4 قسمت
- کپسول ویتامین A و E: از هر کدام 5 کپسول
    موم عسل و موم سفید و لانولین را روی بخار آب قرار دهید و باهم ترکیب کنید تا رقیق شود. سپس روغن بادام شیرین را به آن اضافه کنید. پس از آن مایع را از روی حرارت بردارید و به آن آب مقطر و گلاب اضافه کنید و کامل مخلوط کنید. حال به مدت 5 دقیقه ترکیب را دوباره روی بخار آب قرار دهید  و سپس اجازه دهید سرد شود و بعد از سرد شدن ویتامین ها را به آن اضافه نمایید تا کرم آماده استفاده گردد.
دستور2
مواد لازم برای کرم زیبایی: 
- پیاز: 2 عدد
- گلاب: 1 استکان
- روغن: 100 گرم
- شیر:1 فنجان
- عسل : 1 قاشق
   سه عدد پیاز را رنده کنید و در حرارت بسیار کم با یک روغن (بهتر است روغن کنجد باشد) بپزید. هنگام پختن پیاز مدام آن را هم بزنید و یک قاشق عسل و یک استکان گلاب و یک فنجان شیر به آن اضافه کنید، هنگامی که تمام مواد باه مترکیب شدند می توانید آنرا بر روی نقاط پر جوش پوست، بر روی بثورات جلدی، روی لکه های نارنجی رنگ پوست مانند کرم بمالید.
تذکر:برای نگهداری در مدت زمان بیشتر توصیه می کنیم از شیر در دستو تهیه این کرم ها استفاده نکنید. در تهیه کرم های زیبایی از نشاسته پخته و گلیسرین نیز می توان استفاده نمود. این کرم ها هیچگونه عوارضی برای پوست ندارند.

طرز تهیه کرم زیبایی در منزلReviewed by آرایشگاه on May 17Rating: 2.5طرز تهیه کرم زیبایی در منزلکرم های زیبایی که با نام های تجاری مختلفی در بازار وجود دارند را می توان با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک در منزل به راحتی تهیه و استفاده کرد. در این مقاله طرز تهیه کرم زیبایی در منزل را به شما آموزش می دهیم.

کرم های زیبایی که با نام های تجاری مختلفی در بازار وجود دارند را می توان با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک در منزل به راحتی تهیه و استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *