مدل بافت مو جلوی سر
آموزش بافت مو جلوی سر
اسفند ۳, ۱۳۹۶
مدل مو کوتاه
اسفند ۳, ۱۳۹۶

آموزش درشت کردن لب ها با آرایش

حجیم کردن لب ها با آرایش

آموزش درشت کردن لب ها با آرایش

آموزش درشت کردن لب ها با آرایش

   بسیاری از خانم هایی که لب هایی باریک دارند می توانند با استفاده از روش های مختلف آن را اصلاح نمایند. این روش ها هم شامل روش های زیبایی و آرایشی است. در روش های زیبایی با استفاده از تزریق ژل و فیلر و غیره لب ها را حجم می دهند. استفاده از این روش علاوه بر مزایایی که دارد، دارای عوارض جانبی است. عوارضی که هر خانمی آن را قبول نمی کند و حتی بعضی افراد از انجام این روش ها ترس دارند.
   روش دیگر برای درشت کردن لب ها استفاده از ترفندهای آرایشی است. این روش یک روش کاملا موقتی است و عواضی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. در این روش با استفاده از کرم پودر، رژلب و خط لب می توان لب ها را حجیم کرده و باریکی ان ها را پوشاند. برای انجام این ترفند باید نحوه انجام آرایش لب را بیاموزید زیرا هر گونه استفاده از نادرست از لوازم آرایشی ممکن است موجب ایجاد تغییرات نامناسب در چهره شوند. در این ویدیو نحوه درشت کردن لب ها را با استفاده از آرایش به شما آموزش می دهیم. 

آموزش درشت کردن لب ها با آرایشReviewed by سه رخ on Feb 22Rating: 3.0آموزش درشت کردن لب ها با آرایشبرای درشت کردن لب ها روش های مختلفی همچون استفاده از تزریق ژل و فیلر و یا استفاده از ترفندهای آرایشی وجود دارد که روش دوم عوارضی برای فرد نخواهد داشت. در این مقاله نحوه درشت کردن لب ها را به کمک آرایش به شما آموزش می دهیم.

برای درشت کردن لب ها روش های مختلفی همچون استفاده از تزریق ژل و فیلر و یا استفاده از ترفندهای آرایشی وجود دارد که روش دوم عوارضی برای فرد نخواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *