ماسک آبرسان پوست
ماسک آبرسان پوست با آواکادو
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶
کانسیلر مای
کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶

آموزش رنگ موی رنگین کمان

رنگ موی رنگین کمان

آموزش رنگ موی رنگین کمان

آموزش رنگ موی رنگین کمان

   امروزه بسیاری ا خانم ها معمولا رنگ موهایی خاص و تک را می پسندند. شاید در گذشته رنگ مو ها به صورت تک رنگ مورد قبول همگان بود اما امروزه بسیار از تکنیک های رنگ مو باعث شده که سلیقه ها پیشرفت کرده و خانم ها به رنگ موهای مختلفی علاقه پیدا کنند. تکنیک هایی همچون آمبره، سامبره، لایت، مش، بالیاژ و غیره باعث می شود رنگ موهایی خلق شود که نظر تمام خانم ها را به خود جلب می کند. 
   در بین این تکنیک ها و رنگ ها رنگ موی هفت رنگ یا همان رنگین کمان در بین دخترخانم های جوان بسیار پرطرفدار است. در این مدل رنگ مو موها را باید دکلره کرده و به پایه 9 و 10 برسانید. برای ریشه موها رنگی تیره معمولا انتخاب می شود و سپس موها را تیکه تیکه تقسیم بندی کرده و هر تیکه را مطابق سلیقه یک رنگ بزنید. نتیجه حال یک موی هفت رنگ بسیار زیبا و خیره کننده است. این رنگ مو در خارج از ایران بسیار پرطرفدار است که چندی است در ایران دختر خانم های جوان را به خود جذب کرده است. برای آموزش بیشتر ویدیو را مشاهده فرمایید. 

آموزش رنگ موی رنگین کمانReviewed by سه رخ on Feb 2Rating: 3.0آموزش رنگ موی رنگین کمانرنگ موی رنگین کمان یکی از رنگ موهای بسیار جذاب و خاص است که دختران جوان علاقه زیادی به آن دارند. این رنگ مو را می توان در آرایشگاه برای موها انجام داد. در این ویدیو نحوه انجام این فرآیند را به شما اموزش می دهیم.

رنگ موی رنگین کمان یکی از رنگ موهای بسیار جذاب و خاص است که دختران جوان علاقه زیادی به آن دارند. این رنگ مو را می توان در آرایشگاه برای موها انجام داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *