لمینت با کراتین
لمینت مژه با کراتین
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
پاک کردن ریمل ضدآب
آموزش پاک کردن ریمل ضدآب
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندر

رژلب طبیعی با چغندر

آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندر

آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندر

   به طور کلی توصیه آرایشگران حرفه ای در  آرایشگاه این است که از لوازم آرایش طبیعی و ارگانیک از برندهای تولید کننده این گونه لوازم آرایش استفاده نمایید، زیرا لوازم آرایش ارگانیک و تهیه شده از مواد طبیعی، حاوی مواد شیمیایی و سمی کمتری می باشند و در نتیجه در اثر تماس با پوست شما، مشکلات کمتری ایجاد خواهند کرد. رژ لب طبیعی نیز به همین صورت است، با این تفاوت که رژلب علاوه بر اینکه با پوست تماس دارد، بلکه ممکن است با غذاها و خوراکی‌ ها وارد دهان و بدن نیز شود، به همین دلیل استفاده ازلوازم آرایش و رژ لب طبیعی بسیار مهم است.
   برای تهیه رژلب طبیعی با استفاده از لبو یا ریشه چغندر باید نصف قاشق غذا خوری موم را به روش بنماری (بخارپز) به حالت نرم و مایع درآورده و سپس یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه نمایید و سریعا آن را از روی اجاق بردارید. مقداری ریشه چغندر (لبو) را در میکسر ریخته و آن را به صورت له شده در آورید. بهتر است ریشه چغندر را اول خشک کرده و سپس آن را به صورت پودر درآورید. پودر چغندر را به موم و روغن زیتون اضافه کرده و کاملاً مخلوط نمایید. این رژ لب طبیعی را در یک ظرف کوچک و دربسته ریخته و در یخچال نگهداری کنید. این رژلب علاوه بر رنگ دادن به لب‌ها، آن‌ ها را نرم و صاف خواهد کرد.
   لوازم آرایش و مخصوصا رژ لب طبیعی، یک مزیت ویژه دارند و آن اینکه با خیال راحت می توان از آن ها استفاده نمود و مشکلی برای سلامتی ایجاد نخواهند کرد، مخصوصا برای خانم‌ هایی که باردارند و نباید زیاد از لوازم آرایش استفاده نمایند، رژ لب طبیعی یک ترفند عالی و بدون ضرر است. همچنین این رژ لب طبیعی برای دختر بچه‌ هایی که به لوازم آرایش علاقه دارند نیز بهترین پیشنهاد است. 

آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندرReviewed by سه رخ on Feb 10Rating: 3.0آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندررژلب های طبیعی و ارگانیک را می توان از برندهای تولید کننده محصولات آرایشی ارگانیک و یا در منزل با استفاده از مواد طبیعی تهیه نمود. در این مقاله نحوه تهیه رژلب طبیعی با محصولات ارگانیک را به شما آموزش می دهیم.

رژلب های طبیعی و ارگانیک را می توان از برندهای تولید کننده محصولات آرایشی ارگانیک و یا در منزل با استفاده از مواد طبیعی تهیه نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *