ویژگی های بهترین ریمل
بهترین ریمل
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷
معرفی لوازم آرایشی ارگانیک
لوازم آرایشی ارگانیک
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

آموزش زیرسازی پوست آرایش عروس

زیرسازی ارایش عروس

آرایش عروس

زیرسازی آرایش عروس 

آرایش را 24 ساعت بعد از پاکسازی می توانیم شروع کنیم.برای زیر سازی 2 دسته پوست داریم :1 – پوست نرمال (جوش و لک های قابل توجه ندارد.) 2 – پوست بیمار( دارای جوش یا جای جوش و ماه گرفتگی)

1-پوست نرمال :ابتدا از یک کرم مرطوب کننده بسته به نوع پوست (خشک یا چرب ) استفاده می کنیم.یک لایه کرم پودر (به رنگ خود پوست )میزنیم و با استفاده از کرم پودر فشرده ( پن استیک ) و یک تکه ابر،لک های پوست را می پوشانیم .پس از یک دقیقه از رنگ کرم پودر مورد نظر خود ( روشن یا برنز ) استفاده می کنیم.

 2- پوست بیمار : نوع کرم پودر مخصوص این پوست متفاوت است و پیشنهاد میشود از لوازم گریم استفاده کنیم. کرم مرطوب کننده میرنیم .با ابر (یا قلم) از کرم پودر درماکالر که مخصوص این نوع پوست است استفاده کرده و ایرادات پوست را می پوشانیم.حال با یک کرم پودر به رنگ مورد نظر پوست را یکرنگ می کنیم.

تا جایی که یقه لباس باز است کرم پودر را باید بزنیم، از کرم پودر تک رنگ استفاده نکنید؛ با ترکیب رنگ های رز و بژ با یکدیگر  رنگ مورد نظر را بدست آورید.

آرایش گونه برای عروس

 برای زدن رژ گونه اول باید تعیین کنیم که هدف از رژ گونه لاغر کردن است یا پرحجم نشان دادن.که بستگی به فرم صورت شخص دارد. بطور کلی برای برجسته کردن گونه از رنگ روشن و براق با تن صورتی،و برای لاغرکردن گونه و صورت و کم حجم کردن از رنگ های مات و تیره با تن قهوه ای استفاده می کنیم. البته در پوست های برنز از رنگ های صورتی و بنفش بهتر است استفاده نکنیم چون در صورت حالت کبودی بوجود می آید.

آرایش چشم عروس

 حال که زیرسازی پوست انجام شد آرایش چشم را آغاز می کنیم. اگر می خواهیم از مژه مصنوعی استفاده شود از مژه های تک استفاده می کنیم و آن را به اندازه دلخواه کوتاه و یک مژه طبیعی درست می کنیم.صبر کنید تا چسب مژه ها خشک شود.آنها را با فرمژه حالت داده و از یک ریمل سبک استفاده می کنیم. این روزها، آرایش چشم بیشتر حالت نقاشی دارد و از سایه های چند رنگ فقط بعنوان پایه کار استفاده می شود. رنگ و مدل سایه را با توجه به مدل انتخابی زده و درصورت تمایل روی آنرا با ژل و اکلیل ،نگین و سایه های نیمه خشک طراحی می کنیم. مدل طراحی و رنگ آن به نظر و سلیقه آرایشگر بستگی دارد.کشیدن خط چشم به مدل سایه بستگی داشته. بعد از اتمام سایه زدن ، مژه ها را ریمل زده و اگر انتهای مژه ها آغشته به سایه شده قلم را در مایع ریمل زده آنرا تصحیح می کنیم.

آموزش زیرسازی پوست آرایش عروسReviewed by سه رخ on Aug 5Rating: 3.0آموزش زیرسازی پوست آرایش عروس

آرایش را ۲۴ ساعت بعد از پاکسازی می توانیم شروع کنیم.برای زیر سازی ۲ دسته پوست داریم :۱ – پوست نرمال (جوش و لک های قابل توجه ندارد.)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *