رنگ موی رنگین کمان
آموزش رنگ موی رنگین کمان
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶
ماسک براق کننده مو
ماسک مو با موز و آووکادو
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

آموزش شینیون و آرایش عروس

آرایش و شینیون عروس

آموزش شینیون و آرایش عروس

آموزش شینیون و آرایش عروس

   عروس خانم ها برای مراسم عروسی باید از همه لحاظ منحصر به فرد و خاص باشند. مدل موها، آرایش، لباس، مدل ناخن و ... باید مخصوص عروس بوده و طرح ها و مدل های انتخاب شوند. برای عروس خانم در آرایشگاه انواع مختلف آرایش و شینیون وجود دارد که قبل از روز مراسم آرایشگر تمامی مدل ها را به عروس نشان داده و با مشورت او یک مدل را برای آرایش و شینیون روز مراسم برمی گزیند. 
   آرایشی که برای عروس خانم ها در آرایشگاه انجام می شود معمولا رنگ ها و مدل هایی خاص دارد. بهترین رنگ ها و بهترین متدهای ارایشی برای آرایش عروس در نظر گرفته می شود تا عروس در شب مراسم چهره ای جذاب و متفاوت داشته باشد. شینیون و مدل مو نیز با توجه به مدل تاج و تور عروس انتخاب می شود تا هم تاج و تور را بتوان روی ان قرار داد و هم اینکه چهره ی عروس را زیباتر سازد. البته رنگ موی عروس نیز در انتخاب شینیون عروس بی تأثیر نیست. در این ویدیو مدلی از آرایش و شینیون عروس را به آرایشگران آموزش می دهیم تا در آرایشگاه برای عروس خانم ها از آن استفاده نمایند. این مدل شینیون و آرایش را نیز می توان برای مجالس و مهمانی های مهم نیز استفاده نمود.  

آموزش شینیون و آرایش عروسReviewed by سه رخ on Feb 4Rating: 3.0آموزش شینیون و آرایش عروسبرای عروس خانم ها معمولا از شینیون های مخصوص و آرایش های خاص در آرایشگاه استفاده می کنند تا چهره ای جذاب و زیبا برای عروس ایجاد نمایند. در این ویدیو نحوه آرایش و شینیون عروس را به شما آموزش می دهیم.

برای عروس خانم ها معمولا از شینیون های مخصوص و آرایش های خاص در آرایشگاه استفاده می کنند تا چهره ای جذاب و زیبا برای عروس ایجاد نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *