مدل مو کوتاه
اسفند ۳, ۱۳۹۶
درمان جوش های سر سیاه با ماسک زغال
اسفند ۴, ۱۳۹۶

آموزش مدل گربه‌ای مو

آموزش مدل گربه‌ای مو

آموزش مدل گربه‌ای مو

   مدل دادن به موها یک آرایش کاملاً سلیقه ای است که بستگی به ذوق و قریحه آرایشگر دارد. بسیاری از خانم ها و آقایانی که در آرایشگاه مردانه و آرایشگاه زنانه مشغول به کار هستند سعی می کنند با الهام گیری از انواع ژورنال های ایرانی و خارجی و مدل های کار شده نمونه کارهای جدیدی ارائه دهند. البته در این زمینه قدرت مانور آرایشگرهای خانم بیشتر از آقایان است.
   زیرا خانم ها می توانند با استفاده از آیتم هایی همچون فر یا صافی مو، رنگ مو، بلندی یا کوتاهی مو و غیره مدل های زیبایی برای موها ارائه دهند. در این ویدیو سعی داریم مدل مویی تحت عنوان مدل مئی گربه ای به شما آموزش دهیم که برای افرادی با موهای بلند بیشتر کاربرد دارد. به این صورت که موها به دو دسته مساوی در دو طرف صورت تقسیم می شوند و در قیمت بالای سر به صورت گوش گربه شینیون خواهند شد. برای آموزش بیشتر ویدیو را با دقت مشاهده کنید.

آموزش مدل گربه‌ای موReviewed by سه رخ on Feb 22Rating: 3.0آموزش مدل گربه‌ای مومدل گربه ای مو یکی از زیباترین مدل های آرایش مو است که برای خانم هایی با موی بلند بسیار کاربرد دارد و چهره ای جذاب و زیبا برای شما ایجاد می کند. در این ویدیو این مدل مو را به شما آموزش می دهیم.

مدل گربه ای مو یکی از زیباترین مدل های آرایش مو است که برای خانم هایی با موی بلند بسیار کاربرد دارد و چهره ای جذاب و زیبا برای شما ایجاد می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *