اصلاح ابرو
آموزش وکس ابرو
دی ۲۲, ۱۳۹۶
حجیم کردن مو
آموزش حجم دادن به مو
دی ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش موج دار کردن مو

حالت دادن به مو

آموزش موج دار کردن مو

آموزش موج دار کردن مو

   بسیاری از خانم هایی که موهای لخت و صاف دارند تمایل دارند که بر روی موهای خود موج هایی زیبا ایجاد کنند تا هم حالت موها زیباتر شود و هم اینکه موها حجم بیشتری داشته باشند. در آرایشگاه با استفاده از تکنیک های براشینگ مو می توان موها را موج دار کرد و یا حتی با استفاده از انواع حالت دهنده ها می توان موها را حالت داد. با استفاده از سشوار و حتی اتوی مو می توان حالتی موج دار و زیبا برای موها ایجاد کرد.
   در ارایشگاه معمولا ترفندهای براشینگ را برای حالت دار کردن مو به کار می برند. زیرا اتوی مو موجب ریزش موها خواهد شد. در این ویدیو سعی داریم به شما اموزش دهیم که چگونه به کمک سشوار موها خود را به حالتی موج دار براشینگ نمایید. در نظر داشته باشید برای ایجاد موج در موها باید موها را خیس کرده و سپس شروع به براشینگ کنید تا حالت های قبلی مو از بین بروند. 

آموزش موج دار کردن موReviewed by سه رخ on Jan 13Rating: 3.0آموزش موج دار کردن موموهای صاف و لخت را می توان با استفاده از تکنیک های براشینگ با شسوار و استفاده از اتوی مو به حالتی موج دار و زیبا تبدیل کرد. در این ویدیو این شیوه را به شما اموزش می دهیم.

موهای صاف و لخت را می توان با استفاده از تکنیک های براشینگ با شسوار و استفاده از اتوی مو به حالتی موج دار و زیبا تبدیل کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *