درمان جوش های سر سیاه با ماسک زغال
اسفند ۴, ۱۳۹۶
دیزاین بهاری برای ناخن
اسفند ۸, ۱۳۹۶

آموزش میکاپ صورت

آرایش صورت

آموزش میکاپ صورت

آموزش میکاپ صورت

   میکاپ یا آرایش یکی از حرفه های اصلی آرایشگران است که در آرایشگاه انجام می دهند- بسیاری از خانم هایی که با مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می کنند برای شرکت در مجالس و مهمانی ها از ترفند های آرایشی برای پوشش دهی پوست استفاده می کنند. در واقع می توان به کمک آرایش به صورت موقت چهره ای بدون نقص و جذاب برای خود ایجاد نمایید. البته توصیه ما این است افرادی که دچار مشکلات پوستی هستند کمتر از مواد آرایشی بر روی پوست خود استفاده نمایند تا زمانی که به بهبودی کامل  دست یابند. 
   در این ویدیو نحوه استفاده از کانسیلر و کرم پودرهای زیر ساز پوست را برای پوشش دهی صورت به شما آموزش می دهیم. به علاوه نحوه میکاپ و آرایشی زیبا را برای صورت به شما آموز خواهیم داد تا بتوانید در منزل و به راحتی چهره خود را آرایش کنید و زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهید. 

آموزش میکاپ صورتReviewed by سه رخ on Feb 26Rating: 3.0آموزش میکاپ صورتبرای آرایش صورت و آماده سازی پوست برای یک آرایش حرفه ای باید از انواع کانسیلر و کرم پودرها و فیکساتور ها استفاده نمایید. در این ویدیو نحوه آرایش صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش صورت و آماده سازی پوست برای یک آرایش حرفه ای باید از انواع کانسیلر و کرم پودرها و فیکساتور ها استفاده نمایید. در این ویدیو نحوه آرایش صورت را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *