مدل لاک ناخن
بهمن ۷, ۱۳۹۶
نحوه مراقبت از پوست
آموزش مراقبت پوست
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

آموزش هاشور ابرو

میکروپیگمنتیشن

آموزش هاشور ابرو

آموزش هاشور ابرو

   آرایش دائم یکی از انوع آرایش است که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در این نوع آرایش تمامی کار های آرایشی به صورت دائم بر روی پوست انجام می شود. آرایش هایی مانند آرایش ابرو، خط چشم و رژ لب. برای آرایش ابروها معمولا در امتداد تارهای ابرو خطوطی همچون خطوط ابرو بر روی پوست ایجاد می شود تا به ابوها حالتی طبیعی و پر تر بدهد. در واقع در این روش رنگدانه ها در داخل لایه درم پوست نفوذ کرده و تا مدتی بین 6 تا 8 ماه ماندگاری دارد.
   بسیاری از خانم هایی که ابروهای کم پشتی داند از روش های هاشور و میکروپیگمنتیشن برای پر تر نشان دادن ابروهای خود استفاده می کنند. در این ویدیو نحوه کشیدن خطوط تار ابرو با دستگاه مخصوص را به شما نشان می دهیم. نتجیه کار کاملاً طبیعی و زیبا به نظر می رسد. لازم به ذکر است که این روش با درد همراه است به همین دلیل توصیه م کنیم از کرم های بی حس کننده موضعی در این روش استفاده شود. 

آموزش هاشور ابروReviewed by سه رخ on Jan 29Rating: 3.0آموزش هاشور ابروهاشور ابرو یکی از شیوه های ارایش دائم است که بسیاری از خانمهایی که ابروهای کم پشتی دار ند از ان استفاده می کنند تا حالت ابروها طبیعی به نظر برسد. در این ویدیو هاشور ابرو را به شما آموزش می دهیم.

هاشور ابرو یکی از شیوه های ارایش دائم است که بسیاری از خانمهایی که ابروهای کم پشتی دار ند از ان استفاده می کنند تا حالت ابروها طبیعی به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *