آسیب های بستر ناخن
بیماری آسیب‌های بستر ناخن
مهر ۳۰, ۱۳۹۶
دستمال مرطوب کودک
خصوصیات دستمال مرطوب کودک
مهر ۳۰, ۱۳۹۶

آموزش چتری مو

مدل چتری مو

آموزش مدل چتری مو

آموزش چتری مو

   مدل موی چتری یکی از محبوب ترین مدل های مو برای خانم ها و بخصوص دختران جوان است زیرا موجب جوان تر نشان دادن صورت می گردد و موهای سفید جلوی سر را کاملاً می پوشاند. با استفاده از این مدل خانم ها مجبور نیستند برای پوشاندن موهای سفید جلوی سرشان آنها را هر هفته رنگ کنند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه موهای خود را در منزل با مدل چتری کوتاه کنید.
- برای مدل چتری ابتدا باید موهای خود را خشک نمایید. زیرا اگر موها خیس باشد بعد از قیچی کردن، زمانی که موها خشک شوند جمع شده و بالا می رود و چتری ها کوتاه تر از اندازه دلخواه خواهد شد.
- برای کوتاه کردن مدل چتری مو حتمأ باید از قیچی مخصوص مو استفاده نمایید.
- قیچی را باید به حالت عمودی نگه دارید.
- موهای چتری را به چند قسمت تقسیم کرده و اولین قسمت را بالا برده و بپیچانید. سپس با قیچی به حالت عمودی و کمی زاویه دار کمی از نوک موها را کوتاه نمایید.
- حال بقیه موها را به همین ترتیب کوتاه نمایید.
- در مرحله آخر تمام قسمتهای مو را چک کنید که به یک اندازه باشند. اگر اندازه موها مساوی نیستند باید آنها را به یک اندازه در بیاورید.

آموزش چتری موReviewed by سه رخ on Oct 22Rating: 3.0آموزش چتری مومدل چتری مو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مدل های مو در بین خانم ها و دختران جوان است که موجب جوانی صورت و چهره خواهند شد. در این مقاله نحوه کوتاهی مو با مدل چتری را به شما آموزش می دهیم.

مدل چتری مو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مدل های مو در بین خانم ها و دختران جوان است که موجب جوانی صورت و چهره خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *