آموزش مدلی شینیون عروس
آموزش مدل شینیون بافت
تیر ۸, ۱۳۹۷
بهترین روش صاف کردن مو
آموزش اتو کردن موی کوتاه
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

آموزش کانتورینگ عروس

تکنیک کانتورینگ

آموزش کانتورینگ عروس

آموزش کانتورینگ عروس

کانتورینگ یکی از تکنیک های آرایشی است که موجب رفع عیوب و نواقص صورت می شود. بسیاری از ارایشگران از این تکنیک برای آرایش و گریم صورت عروس استفاده می کنند. البته انجام این تکنیک کار ساده ای نیست. زیرا شما باید بدانید کدام قسمت از صورت را تیره تر و کدام قسمت از صورت را روشن تر کنید تا چهره شما متعادل و جذاب شود. در تکنیک کانتورینگ بخش هایی از صورت که باید بیشتر دیده شوند روشن تر و بخش هایی از صورت که باید کمتر دیده شوند تیره می شود. 
   در فیلم آموزش زیر به شما نشان می دهیم که به صورت عمومی چگونه باید چهره را کانتور کرد. با کمی دقت در فیلم متوجه می شوید که این تکنیک بیشتر در نواحی پیشانی، بینی، گونه و چانه انجام می شود. بسیاری از عروس خانم هایی که در جشن عروسی خود چهره ای زیبا و متقارن با آرایشی تمیزو جذاب دارند در واقع با تکنیک کانتورینگ به این حد رسیده اند. برای اینکه بتوانید چهره خود را کانتور کنید باید نواقص صورت خود را بشناسید و بدانید چه قسمت را باید اصلاح کنید. برای اموزش بیشتر فیلم زیر را مشاهده کنید. 

آموزش کانتورینگ عروسReviewed by آرایشگاه on Jun 30Rating: 3.0آموزش کانتورینگ عروسکانتورینگ عروس یکی از مهمترین مراحل ارایش صورت عروس است که موجب متقارن سازی چهره و ایجاد آرایشی تمیز و زیبا می شود. در این ویدیو کانتورینگ عروس را به شما آموزش می دهیم.

کانتورینگ عروس یکی از مهمترین مراحل ارایش صورت عروس است که موجب متقارن سازی چهره و ایجاد آرایشی تمیز و زیبا می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *