ژلیش برای ترمیم ناخن
ترمیم ناخن شکسته با ژلیش
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶
میکاپ حرفه ای
آموزش آرایش حرفه‌ای
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش کراتینه مو در منزل

کراتینه مو

آموزش کراتینه مو در منزل

آموزش کراتینه مو در منزل

   کراتینه یکی از شیوه های درمان و تقویت موها در ارایشگاه است که با استفاده از مواد مخصوص موهای خشک و آسیب دیده ناشی از رنگ و مواد شیمیایی را احیا می کنند. انجام کراتینه موها به تنهای توسط خود فرد قابل انجام نیست. زیرا باید مواد به صورت منظم به کل موها زده شده و فرآیند اتو کشی موها توسط شخص دیگری انجام گیرد. کراتینه علاوه بر تقویت و بازساری کوتیکول های مو، موجب صافی موها خواهد شد. 
   امروزه در ارایشگاه و سالن های زیبایی با استفاده از مواد مرغوب موها را تقویت و ویتامینه می کنند تا آسیب هایی که در اثر رنگ و دکلره کردن موها ایجاد شده است به صورت کامل از بین برود. کراتینه موها نیاز به تهیه مواد مرغوب و اصل دارد تا موها دچار اسیب مجدد نگردند. زیرا این مواد است که موجب تقویت و بازسازی موها می شود. در این ویدیو نحوه ویتامینه و کراتینه کردن موها را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید موهای خود را به کمک این روش احیا و بازسازی نمایید. 

آموزش کراتینه مو در منزلReviewed by سه رخ on Feb 14Rating: 3.0آموزش کراتینه مو در منزلکراتینه یکی از روش های تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده است که کوتیکول مو را تقویت نموده و مو جب رشد مجدد موها می گردد. در این مقاله نحوه کراتینه و تقویت کردن موها در منزل را به شما آموزش می دهیم.

کراتینه یکی از روش های تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده است که کوتیکول مو را تقویت نموده و مو جب رشد مجدد موها می گردد.

1 دیدگاه

  1. صبا گفت:

    خیلی ویدیو آموزشی خوبی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *