آموزش ریباندنیگ مو
آموزش ریباندینگ مو
مهر ۲۳, ۱۳۹۶
مدل ژلیش ناخن، ژلیش ناخن
مدل ژلیش ناخن
آبان ۴, ۱۳۹۶

آموزش کراتینه مو با نوشابه

فیلم آموزش کراتینه مو با نوشابه

آموزش کراتینه مو با نوشابه

آموزش کراتینه مو با نوشابه

              از دید متخصصین مو در آرایشگاه صاف کردن مو از دغدغه های بسیاری از خانوم ها  میباشد،صاف کردن موها همیشه یک کار عذاب آور است اگرچه اتوی مو یا سشوار کشیدن خوب است اما پس از مدتی موهایتان آسیب خواهد دید و دیگر موهایتان زیبایی‌اش را از دست خواهد داد. شما میتوانید با استفاده از یک قوطی نوشابه موهایتان را در عرض 5 دقیقه صاف کنید! کافی است نوشابه را بر روی موها ریخته و بعد از 3-4 دقیقه آبکشی کنید. برای انجام صحیح این روش، فیلم کوتاهی که در ادامه برایتان آماده کرده ایم را مشاهده کنید.

آموزش کراتینه مو با نوشابهReviewed by سه رخ on Oct 16Rating: 3.0آموزش کراتینه مو با نوشابهصاف کردن مو از دغدغه های بسیاری از افراد به خصوص بانوان میباشد، اما نگران نباشید! شما میتوانید با استفاده از یک قوطی نوشابه موهایتان را در عرض 5 دقیقه صاف کنید! کافی است نوشابه را بر روی موها ریخته و بعد از 3-4 دقیقه آبکشی کنید.

صاف کردن مو از دغدغه های بسیاری از افراد به خصوص بانوان میباشد، اما نگران نباشید! شما میتوانید با استفاده از یک قوطی نوشابه موهایتان را در عرض ۵ دقیقه صاف کنید! کافی است نوشابه را بر روی موها ریخته و بعد از ۳-۴ دقیقه آبکشی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *