آموزش آرایش عروس با حجاب
آرایش عروس با حجاب
تیر ۳, ۱۳۹۷
مدل بافت موی دخترانه
آموزش مدل بافت دخترانه
تیر ۴, ۱۳۹۷

از بین بردن موهای ریز روی بینی

ماسک رفع موی روی بینی

از بین بردن موهای ریز روی بینی

از بین بردن موهای ریز روی بینی

   بسیاری از ما هنگامی که جلوی آینه می ایستیم تا چهره خود را ببینیم متوجه پرزهایی ریز بر روی بینی خود می شویم که حالتی تیره و کدر روی بینی ایجاد کرده است. برای از بین بردن این پرزها می توانید از انواع ماسک های صورت و روش های اصلاح استفاده کنید. در این ویدیو ما ماسکی مناسب را برای از بین بردن این پرزها به شما آموزش می دهیم. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:
- 1 قاشق محلول پپتو بیسمول
- 1 قاشق شیر 
- 2 قاشق پودر ژلاتین
مواد فوق را باهم مخلوط کرده و روی بینی خود بگذارید و اجازه دهید همچون وکس بر روی پوست خشک شود سپس به آرامی آن را از روی پوست جدا کنید. پس از جدا کردن این ماسک مشاهده خواهید کرد که تمامی پرزهای رو بینی از بین رفته اند. البته از این ماسک برای رفع موهای ریز روی چانه نیز می توان استفاده کرد. این ترکیب بوی نامطبوعی دارد اما در کمترین زمان ممکن پرزهای سیاه روی بینی و چانه شما را از بین می برد. برای آموزش بیشتر شما را به دیدن ویدیو زیر دعوت می کنیم.

از بین بردن موهای ریز روی بینیReviewed by آراشگاه on Jun 24Rating: 2.5از بین بردن موهای ریز روی بینیبرای از بین بردن موهای ریز روی بینی و چانه انواع ماسک ها و روش ها وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان این پرزها را از بین برد. در این مقاله ماسکی مناسب برای از بین بردن موهای ریز روی بینی به شما آموزش می دهیم.

برای از بین بردن موهای ریز روی بینی و چانه انواع ماسک ها و روش ها وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان این پرزها را از بین برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *