آموزش بافت مو برای موی بلند
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
آموزش اکستنشن مو
بهمن ۲۲, ۱۳۹۶

استروبینگ صورت با پودر بچه

تکنیک استروبینگ صورت

استروبینگ صورت با پودر بچه

استروبینگ صورت با پودر بچه

   تکنیک استروبینگ یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشی در آرایشگاه است که امروزه بیشترین کاربرد را در آرایش صورت دارد. در این تکنیک نواحی تیره صورت توسط لوازم آرایشی مخصوص روشن تر شده و با تکنیک کانتورینگ سایه روشن زیبایی بر روی پوست صورت ایجاد می کنند. تکنیک استروبینگ بیشتر برای نواحی زیر چشم ها، خط روی بینی، ناحیه برجستگی لب بالایی، نواحی استخوان گونه و گوشه های پیشانی کاربرد دارد.
   برای انجام تکنیک استروبینگ انواع لوازام آرایشی مانند سایه های رنگ روشن، کانسیلرهای رنگ روشن و کرم پودر های رنگ روشن قابل استفاده است. اما در این ویدیو ما از پودر بچه استفاده می کنیم. شاید تعجب کنید! اما پودر بچه مناسب ترین و در عین حال بدون عوارض ترین محصول برای پوست صورت است که علاوه بر ایجاد حالت سفید رنگ در نواحی ذکر شده موجب لطافت و نرمی پوست خواهد شد. در ضمن پودر بچه ماندگاری بسیار خوبی بر روی پوست داشته و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. برای استفاده از پودر بچه در این تکنیک فیلم زیر را مشاهده کنید. 

استروبینگ صورت با پودر بچهReviewed by سه رخ on Feb 9Rating: 3.0استروبینگ صورت با پودر بچهاستروبینگ یکی از تکنیک های جدید آرایشی است که جهت روشن کردن بعضی از نواحی چهره همچون زیر چشم ها و خط روی بینی از ان استفاده می شود. در این ویدیو نحوه استفاده از پودر بچه برای انجام این تکنیک را به شما آموزش می دهیم.

استروبینگ یکی از تکنیک های جدید آرایشی است که جهت روشن کردن بعضی از نواحی چهره همچون زیر چشم ها و خط روی بینی از ان استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *