بهترین رنگ مو
بهترین رنگ مو برای انواع پوست
تیر ۲۲, ۱۳۹۷
دلایل بروز لکه های صورت
علت لک صورت و درمان آن
تیر ۲۲, ۱۳۹۷

نحوه استفاده از ماسک مغناطیسی

آموزش استفاده از ماسک مغناطیسی

نحوه استفاده از ماسک مغناطیسی

نحوه استفاده از ماسک مغناطیسی

   قبل از استفاده از ماسک مغناطیسی بر روی پوست صورت خود باید ابتدا پوست صورت خود را تمیز کنید تا نتیجه استفاده از این ماسک بر روی پوست مشخص باشد. با استفاده از ابزار مخصوص، ماسک مغناطیسی را به صورت یک لایه نازک روی پوست بزنید. دقت داشته باشید که این ماسک را نباید دور چشم و اطراف لب بزنید. با توجه به دستور العملی که روی بسته بندی این ماسک نوشته شده است اجازه دهید این ماسک حدود 5 تا 10 دقیقه بر روی پوست بماند تا تمام ناخالصی های پوست را از بین برده و منافذ پوستی رو پاکسازی کند.
   بعد از گذشت مدت زمان تعیین شده ماسک مغناطیسی هنوز هم حالت مرطوب داشته و احساس خشکی و سفتی روی پوست ایجاد نخواهد کرد. حال باید کیسه پلاستیکی مخصوصی که در بسته بندی محصول وجود دارد را روی وسیله آهنربایی مخصوص قرار دهید  و آهنربا را با فاصله خیلی کم روی پوست بگیرید. ماسک صورت مغناطیسی در کنار تمام مواد تشکیل دهنده ای که دارد دارای پودر آهن نیز است و در اثر تماس با آهنربا از روی پوست جدا شده و احساس شگفت انگیزی را روی پوست فرد ایجاد می کند. این وسیله آهنربایی را به آهستگی در تمام قسمت های صورت گرفته تا ماسک مغناطیسی به طور کامل از روی پوست پاک شود. این ماسک نیازی به شست و شو نداشته و در نهایت پوستی نرم و درخشان برای فرد ایجاد می کند.

نحوه استفاده از ماسک مغناطیسیReviewed by آرایشگاه on Jul 13Rating: 2.5نحوه استفاده از ماسک مغناطیسیماسک مغناطیسی را باید مانند سایر ماسک های صورت بر روی پوست خود بزنید و با استفاده از وسیله آهنربایی مخصوص آن را پاک کنید. در این مقاله نحوه استفاده از ماسک مغناطیسی را به شما آموزش می دهیم.

ماسک مغناطیسی را باید مانند سایر ماسک های صورت بر روی پوست خود بزنید و با استفاده از وسیله آهنربایی مخصوص آن را پاک کنید.

1 دیدگاه

  1. حنانه گفت:

    ماسک صرت چه اسم با مزه ای داره .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *