آموزش نکات رنگ موی قهوه ای موکا
نکات رنگ موی قهوه ای موکا
تیر ۹, ۱۳۹۶
نحوه ساخت اسکراب نمک دریایی و روغن زیتون
اسکراب نمک دریایی و روغن زیتون
تیر ۱۰, ۱۳۹۶

اشتباهات آرایش مو مردانه

مهم ترین اشتباهات آرایش مو مردانه

اشتباهات آرایش مو مردانه

اشتباهات آرایش مو مردانه

طبق گفته متخصصین مو و پوست در آرایشگاه مردانه بزرگترین مشکل افراد در انتخاب محصولات آرایشی مناسب است. به عنوان مثال محصولاتی که بر پایه آب هستند و با نام کرم شناخته می‌شوند، باعث افزایش رطوبت موی شما می‌شود و برای کسانی که موی خشکی دارند، بسیار عالی است. محصولاتی که مات هستند و چندان براق نیستند، برای موهای معمولی بسیار خوب است.
اگر شما از مواد آرایشی براق بر روی موی معمولی استفاده کنید، ظاهری چرب و روغنی پیدا‌می‌کنید. شما باید در همه چیز تعادل داشته باشید. بنابراین افرادی با موی خشک باید از مواد مرطوب استفاده کنند تا موی خود را طبیعی‌تر و معمولی‌تر نشان بدهند و آقایانی که موی معمولی دارند باید از مواد مات و غیربراق استفاده کنند.
همچنین از به کاربردن زیاد مواد آرایشی مو خودداری کنید. همچنین زمانی باید آنها را روی موی خود قرار بدهید که موی شما خشک باشد. شما باید همیشه شامپو مناسب موی خود را استفاده کنید، مثلا اگر موی صاف و شلی دارید، از شامپو مرطوب کننده استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود که موهایتان صافتر بشود و به سرتان بچسبد، در ضمن استفاده زیاد از اتو  باعث آسیب رساندن به موی شما می‌شود.

اشتباهات آرایش مو مردانهReviewed by سه رخ on Jul 1Rating: 4.5اشتباهات آرایش مو مردانهدر این مقاله میخواهیم مهم ترین اشتباهات آرایش مو مردانه را از دید متخصصین مو در آرایشگاه مردانه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *