عوارض لاک پاک کن ناخن
عوارض لاک پاک کن ناخن
بهمن ۱۶, ۱۳۹۵
انواع رنگ مو گیاهی
انواع رنگ مو گیاهی قسمت دوم
بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

انواع رنگ مو گیاهی قسمت اول

انواع رنگ مو گیاهی

انواع رنگ مو گیاهی

انواع رنگ مو گیاهی قسمت اول

موهای طلایی با عصاره گل بابونه

 می توانند از عصاره گل بابونه و گل ریواسبرای این منظور کمک بگیرند. ترکیب این 2 عصاره یکی از بهترین رنگ موهای طبیعی برای افرادی است که موهای سفید دارند. ماساژ این عصاره بر موهای سفید و بی رنگ موجب طلایی شدن موها می شود.
برای تهیه این عصاره تنها باید 5 قاشق گل بابونه و 5 قاشق گل ریواس را درون 3 لیوان آب بریزید و این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید تا آماده شود. بعد از گذشت 20 دقیقه که گل بابونه در آب جوشید این محلول آماده است. آن را صاف کرده و پس از خنک شدن روی موهای خود ماساژ دهید. این کار را تکرار کنید تا رنگ طلایی مورد علاقه تان روی موها ظاهر شود.

رنگ طبیعی مسی

می توانند از یک نسخه گیاهی بسیار ساده برای به دست آوردن این رنگ برای موهای شان استفاده کنند. برای تهیه این ترکیب کافی است که به ترکیب گل ریواس و گل بابونه مقداری حنا اضافه کنید.
برای این منظور کافی است به میزان مساوی (4 قاشق غذاخوری) از هر 3 گیاه دارویی گل ریواس، گل بابونه و حنا را در ظرف ریخته و آن را با 3 لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید. پس از جوشیدن این مخلوط آن را صاف کرده و روی موهای تان ماساژ دهید. این ترکیب موجب به دست آمدن رنگ مسی شده و جلوه زیبایی به موهای تان می دهد.

مشکی پرکلاغی با روناس

 اگر میخواهید مو های خود را رنگی تیره و مشکی به تار موی شما ببخشد. برای تهیه این محلول کافی است 4 قاشق غذاخوری روناس را در 3 لیوان آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. این محلول را پس از سرد شدن روی موهای تان ماساژ دهید. پیش از این مردم بسیاری در شرق آسیا و شمال آفریقا از این گیاه برای رنگ آمیزی پارچه استفاده می کردند.

 

انواع رنگ مو گیاهی قسمت اولReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 4Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *