روش های داشتن ناخن بلند
چگونه ناخن های بلندی داشته باشم؟
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم فارماسی
بی بی کرم فارماسی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷

انواع موی فر

مدل موی فر

انواع موی فر

انواع موی فر

موهای فر و فنری زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. البته این نوع موها در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارند نیاز به رسیدگی و مراقبت بسیاری دارند. شما قبل از مراقبت از موهای فر خود باید ابتدا نوع فر مو را بشناسید تا بتوانید شیوه مناسب برای مراقبت از ان را انتخاب کنید. در این مطلب انواع موی فر را به شما معرفی می کنیم. 
- فرهای شل یا مواج
   اگر بافت موی شما نرم، و با فرهای نه چندان مشخص و بلند است، فر موهای شما مواج است. از آنجا که موی مواج روی سر می‌خوابد، بنابراین باید به آن حجم دهید. می‌توانید برای افزودن حجم در هنگام آرایش موها، از یک ژل سبک یا موس استفاده نمایید تا موها پرتر و بیشتر به نظر برسند.
- فرهای متوسط
   اگر فر موهای شما به وضوح دیده می‌شود و مقدار زیادی حجم و حالت ارتجاعی دارد، یعنی موی شما فر متوسط است. در هنگام آرایش این نوع مو، باید وز مو را به حداقل رسانده و موها را برس نکشید. بلکه با استفاده از انگشتان خود محصول موی مورد نظر را بر روی موها بزنید. توصیه می کنیم از یک شامپوی مرطوب کننده و پس از آن، از یک نرم کننده‌ رطوبت رسان برای موها استفاده کنید. بهتر است برای داشتن فرهای براق و مشخص، از یک محصول ضد وز مو استفاده نمایید.
- فرهای محکم یا موی گره خورده (فرفری)
   این نوع مو بین زنان و مردان آفریقایی آمریکایی بسیار رایج می باشد. این فرها بسیار محکم بوده و تارهای مو نازک، شکننده و مستعد آسیب هستند. از آنجا که فرهای محکم، مستعد خشکی می باشند، از این رو نباید موها را بیش از حد شست. بلکه از مقدار زیادی نرم کننده استفاده نمایید. سپس برای حداکثر رطوبت رسانی، هفته‌ای یکبار از ماسک مو استفاده نمایید.

انواع موی فرReviewed by سه رخ on Apr 16Rating: 3.0انواع موی فرموی فر انواع مختلفی دارد و برای رسیدگی به آن باید این فرها را بشناسید تا بتوانید از محصولات مناسب برای مراقبت موها استفاده نمایید. در این مقاله انواع فر مو را به شما معرفی می کنیم.

موی فر انواع مختلفی دارد و برای رسیدگی به آن باید این فرها را بشناسید تا بتوانید از محصولات مناسب برای مراقبت موها استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *