آبرسان پوست
آبرسان قوی پوست
دی ۲۴, ۱۳۹۶
تقویت ناخن
نکاتی برای ناخن های سالم و قوی
دی ۲۵, ۱۳۹۶

آموزش تهیه موم شکری برای اپیلاسیون

آموزش تهیه موم شکری برای اپیلاسیون

آموزش تهیه موم شکری برای اپیلاسیون

موم شکری را می توان به راحتی در منزل نیز تهیه کرد و اپیلاسیون را توسط این موم در منزل انجام داد. برای درست کردن موم شکری باید مواد زیر را تهیه کنید:
- شکر دو پیمانه
- آب لیمو ¼ پیمانه
- آب ¼ پیمانه
   ابتدا باید شکر را داخل قابلمه ریخته و روی گاز قرار دهید. سپس آب و آب لیمو را به آن نیز اضافه کنید. مخلوط را با قاشق چوبی هم زده و کم کم حرارت را افزایش دهید. هنگامی که مخلوط  به جوش آمد و به حالت حباب کردن رسید، می توانید شعله را تا حد متوسط کم کنید. زیرا لازم است سرعت حباب کردن ترکیب ماهش یابد. هنگامی که حرارت مخلوط را کاهش دادید باید آن را به صورت مرتب هم بزنید. زمانی که رنگ موم به طلایی رسید آن را خاموش کرده و یک قاشق پر از موم را داخل فریزر ببرید تا موم را امتحان کنید. (زمانی که خنک شد، باید موم غلیظ تر از عسل باشد)
   توجه داشته باشید موم باید به گونه ای باشد که بتوانید آن را روی پوست زده و از روی پوست بکنید. اگر موم رقیق بود یا حالت چسبندگی داشت، دوباره آن را در ظرف ریخته و چند دقیقه بیشتر روی حرارت ملایم قرار دهید و مجدداً امتحان کنید. مواظب باشید موم نسوزد، زیرا وقتی سرد شود، سفت خواهد شد. زمانی که موم به غلظت دلخواه شما رسید، آن را داخل کاسه ای ریخته و اجازه دهید حدود نیم ساعت خنک شود. سپس از ان برای اپیلاسیون بدن استفاده نمایید.

آموزش تهیه موم شکری برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Jan 15Rating: 3.0آموزش تهیه موم شکری برای اپیلاسیونبرای تهیه موم شکری باید با استفاده از شکر و آب لیمو و آب موم را تهیه کرده و برای پاکسازی بدن از آن استفاده کنید. در این مقاله نحوه تهیه این موم را به شما آموزش می دهیم.

در اپیلاسیون برای تهیه موم شکری باید با استفاده از شکر و آب لیمو و آب موم را تهیه کرده و برای پاکسازی بدن از آن استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *