حقایقی درباره لاک ناخن
طراحی دکوراسیون آرایشگاه
فروردین ۱, ۱۳۹۶
پاک کردن لاک ناخن اکلیلی
راهنمای پاک کردن لاک ناخن اکلیلی
فروردین ۲, ۱۳۹۶

پیشگیری از مو زیرپوستی اپیلاسیون

روش پیشگیری مو زیر پوستی اپیلاسیون

اپیلاسیون روش پیشگیری از مو زیر پوستی

پیشگیری از مو زیرپوستی بعد از اپیلاسیون

     میدانیم که هر روش مو زدایی که مو را از زیر سطح پوست بیرون بکشد می‌تواند منجر به موی زیر پوستی شود، از جمله اپیلاسیون ; حتی اگر در بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی و در سالن تخصصی اپیلاسیون انجام شود.

     افرادی که بطور طبیعی موی ضخیم و فری دارند، بیشتر دچار موهای زیر پوستی میشوند. چون موی فر و ضخیم، تیز تر است و بیشتر مستعد پیچ خوردن در داخل پوست است. معمولا در جاهایی مانند گونه‌ها، پاها، زیر بغل و خط بیکینی بیشتر این اتفاق می افتد.

برای پیشگیری از بوجود آمدن موی زیر پوستی روشهای زیر پیشنهاد میشود:

قبل از اپیلاسیون پوست را به آرامی پاکسازی و لایه برداری کنید. قبل از تیغ زدن یا اپیلاسیون، ناحیه‌ مورد نظر را با آب گرم و پاک کننده‌ی ملایم بشویید. این کار کمک به از بین بردن کثیفی، مواد زائد و روغن اضافه از سطح پوست می‌کند. همچنین جلوی مسدود شدن فولیکول‌های مو با سبوم ( ماده‌ی چرب که توسط غدد سباسه ترشح می‌شود) را می‌گیرد.

حالا پوست را لایه برداری کنید تا مو از سطح پوست بالا بیاید و تیغ زدن و اپیلاسیون آسانتر شود. از محصولات لایه بردار با دانه‌های گرد و صاف (هرگز از دانه های درشت استفاده نکنید)و حاوی نرم کننده‌هایی مانند روغن جوجوبا که مو را نرم می‌کند، استفاده کنید.

از یک کرم و تیغ اصلاح بی خطر استفاده کنید. موادی مانند روغن زیتون، جوجوبا یا اسطوخودوس میتوانند به شما کمک کنند تا بین پوست و تیغ، یک لایه‌ی محافظ ایجاد شود و از بریدگی و سوزش جلوگیری کند. احتمال آنکه موهای زیر پوستی، پوست را ملتهب و تحریک کنند زیاد است.

پیشگیری از مو زیرپوستی اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Mar 22Rating: 5.0پیشگیری از مو زیرپوستی بعد از اپیلاسیوناپیلاسیون جزو عواملی است که باعث ایجاد مو زیرپوستی میشود. در این مقاله روش پیشگیری از ایجاد مو زیرپوستی بعد از اپیلاسیون را توضیح میدهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *