پنکک سوپر سامر کیک
پنکک سنگی سوپر سامر کیک
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
تونیک صورت
استفاده از تونیک بعد از پاک‌کننده
آبان ۲۲, ۱۳۹۶

آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟

ریزش مو با اکستنشن

آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟

آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟

   با اینکه اکستنشن روشی پرطرفدار و جذاب است اما اگر اكستنشن موجب بلند تر و پرپشت‌ تر شدن موها می شود پس چرا هیچ پزشك پوستی حاضر نیست این روش را برای بیمارانی كه از كم‌ پشتی موها گله دارند، انجام دهد.
   دلیل اصلی این موضوع ریزش موها است. همه ما می دانیم که یکی از مهمترین عوارض اكستنشن مو، ایجاد ریزش شدید در موهای طبیعی فرد است که در نهایت ممكن است موجب طاسی فرد شود. یكی از اصلی تریندلایل ریزش موها، بستن زیاد آنها است. این نوع ریزش تركشن آلوپسیا ( ریزش موی كششی ) است كه در آن، بخش هایی از موی سر که بیشتر تحت فشار و كشیده شدن قرار گرفته، ریخته و بتدریج سر طاس می‌شود. این نوع ریزش مو در خانم هایی كه همیشه موهای خود را دم اسبی بسته یا محكم می‌بافند بسیار شایع است. که یكی از عوارض اكستنشن مو، همین ریزش موی كششی است، چون در اكستنشن موها به شدت کشیده شده و به همین دلیل بعد از مدتی شروع به ریزش خواهد کرد. اگرچه شاید در دفعات اول و دوم موها آنچنان کم نشود، اما در دفعات بعدی كاهش آنها كاملا مشهود خواهد بود.
   میزان آسیب‌ دیدگی موها، با توجه به تعداد دفعات اكستنشن كردن و جنس موها متفاوت است. دقت کنید اگر ریشه موها دچار آسیب گردد، ممكن است طاسی همیشگی اتفاق افتاده و موها دیگر در نقاطی كه زیاد تحت كشیده‌ شدن بوده اند رشد نکرده و استفاده از نرم‌ كننده و دارو به بهبود وضع این نواحی كمكی نكند. ریزش موها بعد از اكستنشن اگرچه چاره‌ای ندارد، اما در صورتی كه موها را اكستنشن کردید، حداقل با مشورت پزشك خود، از مكمل‌های مو مانند آهن، روی و بیوتین استفاده كنید تا شاید ریزش‌ موها كمی كمتر شود.
آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟Reviewed by سه رخ on Nov 13Rating: 3.0آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟اکستنشن مو دارای عوارض بسیاری است که مهمترین آن ریزش شدید موها می باشد که ممکن است مکنجر به طاسی گردد. در این مقاله در مورد ریزش موها با اکستنشن صحبت خواهیم کرد.

اکستنشن مو دارای عوارض بسیاری است که مهمترین آن  ریزش شدید موها می باشد که ممکن است منجر به طاسی گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *