معرفی بی بی کرم فارماسی
بی بی کرم فارماسی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷
آرایش چشم با سایه چشم مشکی
سایه چشم مشکی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

برس زدن موها

نحوه برس زدن موها

برس زدن موها

برس زدن موها :

برس زدن موهای شما ممکن است کار ساده ای به نظر بیاید، اما در حقیقت نکاتی وجود دارد که می توانید برای بهبود برس زدن و حفظ موهای سالم و قوی خود انجام دهید. قبل از اینکه شما شروع به برس زدن کنید ، یک قلم مو یا شانه ای از مواد با کیفیت که برای نوع موی شما مناسب است،انتخاب کنید. همیشهبه آرامی موهای خود را برس بزنید تا روغن های طبیعی مو آسیب نبیند . یکبار در روز برس بزنید و هر 2 هفته یکبار برس را پاک کنید تا موهایتان را صاف، سالم و تمیز نگه دارید!

به این نکات توجه کنید :

  •  انتخاب برس مناسب موی شما .
  • باز کردن و رفع گره های مو .
  • عادات صحیح برس زدن مو را بیاموزید .
  • برس را تمیز نگهدارید .
برس زدن موهاReviewed by سه رخ on Apr 16Rating: 3.0برس زدن موهابرس زدن موهای شما ممکن است کار ساده ای به نظر بیاید، اما در حقیقت نکاتی وجود دارد که می توانید برای بهبود برس زدن و حفظ موهای سالم و قوی خود انجام دهید. قبل از اینکه شما شروع به برس زدن کنید ، یک قلم مو یا شانه ای از مواد با کیفیت که برای نوع موی شما مناسب است،انتخاب کنید.

برس زدن موهای شما ممکن است کار ساده ای به نظر بیاید، اما در حقیقت نکاتی وجود دارد که می توانید برای بهبود برس زدن و حفظ موهای سالم و قوی خود انجام دهید. قبل از اینکه شما شروع به برس زدن کنید ، یک قلم مو یا شانه ای از مواد با کیفیت که برای نوع موی شما مناسب است،انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *