انئاع کاشت ناخن در ارایشگاه زنانه
انواع کاشت ناخن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۷
اشتباهات آرایشی
اشتباهات آرایشی رژگونه زدن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۷

برندهای معروف رژگونه

بهترین مارک رژگونه

برندهای معروف رژگونه

برندهای معروف رژگونهReviewed by آرایشگاه on Jun 14Rating: 3.0برندهای معروف رژگونهرژگونه بعنوان یکی از اصلی ترین لوازم آرایش صورت است که توسط کمپانی ها و شرکت های مختلفی تولید می شود و انواع مختلفی دارد. در این مقاله برندهای معروف رژگونه را به شما معرفی می کنیم.

برندهای معروف رژگونه

رژگونه یکی از لوازم آرایش بسیار محبوب در بین خانم‌ ها است که با استفاده از آن می توان تغییرات محسوسی را در چهره ایجاد نمود. البته اینکه بدانید کجا از چه رنگ و چه مقدار رژگونه استفاده کنید، بسیار مهم است. امروزه بسیاری از کمپانی های آرایشی در بین محصولات خود رژگونه را نیز تولید و بازار عرضه کرده اند. در این مطلب معروف ترین برندهای آرایشی که رژگونه را در خط تولید خود دارند معرفی می کنیم:
–  رژگونه Terry Cellularose

رژگونه تری

این رژگونه با رنگ صورتی زیبا و جذابی که دارد که موجب می‌شود تا گونه‌ های شما مانند یک کودک سرخ دیده شده و جذابیت بیشتری به چهره می دهد. این رژگونه بهترین رنگ صورتی شبیه به گل رز را برای گونه های شما ایجاد می نماید.
– رژگونه Nars

رژگونه نارس

این مارک از رژگونه رنگی مایل به قهوه‌ای داشته که یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای فصل بهار و تابستان می باشد و استفاده از آن موجب می‌شود تا یک سایه‌ زیبا و خیره‌ کننده بر روی گونه ها ایجاد گردد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه زنانه از این رژگونه در آرایش عروس استفاده می کنند.
– رژگونه M.A.C

رژگونه مک

برند “مک” یکی از مطرح ترین و مشهور ترین برندهای تولید لوازم آرایشی می باشد که آرایشگران حرفه‌ ای بسیاری در سراسر دنیا از این برند استفاده می نمایند. این رژگونه که رنگ هلویی بسیار ملایمی دارد حالتی طبیعی و جذاب به چهره شما می بخشد.
– رژگونه CORALista

رژگونه کورالیستا

این رژگونه یکی از لوازم آرایشی بسیار محبوب در بین تمامی خانم‌ها است که موجب می‌شود تا پوست حالتی شاداب و جوان پیدا کند. رنگ هلویی و مایل به صورتی این رژگونه یک انتخاب بسیار مناسب برای استفاده در آرایش روزانه می باشد و آن هم به دلیل مات بودن این رژگونه است.
– رژگونه Kevyn Aucoin the Creamy Glow

 

رژگونه

این رژگونه حالت کرم مانند و نرم دارد که این ویژگی موجب شده تا کار با آن راحت تر باشد. رنگ ملایم و زیبای این رژگونه به گونه ای است که می‌توان از آن برای آرایش چشم‌ها و لب نیز استفاده نمود.
– رژگونه tarte

رژگونه تریت

یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده‌ این رژگونه خاک رس است که فواید زیادی برای پوست دارد. رنگ ملایم، طبیعی و مات این رژگونه برای استفاده در طول روز بسیار مناسب بوده و موجب شاداب تر دیده شدن پوست در طول روز می شود.
– رژگونه Stila

رژگونه استیلا

رنگ سرخ این رژگونه بسیار جذاب و زیبا می باشد اما باید در میزان استفاده از آن دقت نمایید. یک ترفند ساده برای استفاده از این رنگ رژگونه وجود دارد  که انگشت وسط خود را چند بار روی رژگونه بکشید و کمی از رنگ آن را با انگشت شصت خود متعادل نمایید و روی گونه‌ ها و از پایین به سمت بالا بکشید.

 

رژگونه بعنوان یکی از اصلی ترین لوازم آرایش صورت است که توسط کمپانی ها و شرکت های مختلفی تولید می شود و انواع مختلفی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *