بهترین آرایش برای پوست چرب
آرایش مناسب پوست چرب
مرداد ۱۷, ۱۳۹۷
کانتورینگ و استروبینگ
استروبینگ صورت
مرداد ۱۷, ۱۳۹۷

برند آرایشی بی یو beyu

لوازم آرایشی بی یو

برند آرایشی بی یو beyu

برند آرایشی بی یو beyu

   برند آرایشی  beyu بی یو، یک برند نوپا محسوب می شود که به خاطر رویکرد خاصی که در تولید لوازم آرایشی دارد، توانسته خیلی سریع به عنوان یکی ازبرندهای مطرح لوازم آرایش در تمام دنیا بدرخشد. این برند از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و شعارهای جالبی درباره زیبایی و زنان ارائه می دهد. برند beyu، برندی آلمانی است که در سال 1999 شروع به کار کرد. این برند با تمرکز روی نیازهای زنان در تمام بخش های دنیا و ایجاد تنوع در محصولات خود، خیلی سریع به یک برند محبوب تبدیل گردید. شعارهایی که  beyuدر طول این سال ها دنبال می کند، عموما روی زیبایی طبیعی زنان و افزایش اعتماد به نفس در آن ها تمرکز دارد، درست مانند نام این برند که روی شخصیت خود زنان تاکید دارد. (BEYOURSELF خودت باش).beyu  تماما برای ارتقای "خود" فرد است نه کپی کردن از روی مد در هر کجای این دنیا.
   برند بی یو در طول 19 سال، توانسته در پیش بینی و تامین نیازها و سلیقه های آرایشی زنان در نواحی مختلف دنیا موفق عمل کند. ارائه بیش از 500 آیتم لوازم آرایشی، ارائه 120 مورد جدید و به روز آرایشی در هر سال و حضور گسترده در بیش از 40 کشور دنیا، نشان ازموفقیت های روزافزون این برند آرایشی است. این برند تمام محصولات خود را در بالاترین سطح کیفیت حتی برای پوست های بسیار حساس تولید می کند و مواد اولیه آن کاملا با بافت پوست هماهنگ است. بسته بندی شکیل و راحت برای نگهداری مصرف کنندگان و همچنین ضدباکتری بودن آن ها هم امتیاز دیگری برای بی یو محسوب می شود. بی یو هرگز محصولات خود را روی حیوانات تست نکرده و از این نظر هم خوش سابقه است.

برند آرایشی بی یو beyuReviewed by سه رخ on Aug 8Rating: 2.5برند آرایشی بی یو beyuبرند آرایشی بی یو beyu یکی از برندهای ارایشی پرطرفدار است که توسط کشور آلمان تهیه و تولید می شود و محبوبیت بسیاری در بین زنان نیز دارد. در این مقاله این برند آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

برند آرایشی بی یو beyu یکی از برندهای ارایشی پرطرفدار است که توسط کشور آلمان تهیه و تولید می شود و محبوبیت بسیاری در بین زنان نیز دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *