لاک ناخن
آموزش ساخت لاک ناخن در خانه
آبان ۳۰, ۱۳۹۶
مدل موی حنابندان
مدل موی حنابندان عروس
آبان ۳۰, ۱۳۹۶

بهترین تونر ضد لک یا تونر روشن کننده

تونر ضدلک و روشن کننده

بهترین تونر ضد لک یا تونر روشن کننده

بهترین تونر ضد لک یا تونر روشن کننده

1 - تونر ضد لک ابسولوت پیور وایت پایو
   این تونر به دلیل دارا بودن AHA مکمل پاکسازی بعد از ژل پاک کننده ابسولوت پیور وایت پایو، مختص پوست های کدر و تیره و برای انواع پوست مناسب است. این محصول شفاف کننده بوده و موجب یکنواخت سازی رنگ پوست خواهد شد. همچنین مرطوب کننده پوست بدون احساس خشکی و کشیدگی و یک تونر مکمل پاک سازی پوست های لک دار ، با اثر روشن کنندگی و تقویت پوست است.
2 -
 تونر ضد لک ابسولوت پرل کامفورت زون
  
این تونر مکمل درمان لک و روشن کننده پوست است که موجب آب رسانی سریع و حس تازگی را به پوست می دهد. این تونر با ساختار ژل مانند، روشن کننده، ضد لک و درخشان کننده انواع پوست با خاصیت لایه برداری ملایم است.
3 -  تونر اسنشیال سی مورد
Murad
   این تونر از بهترین تونرهای روشن کننده پوست است که موجب تأمین رطوبت بادوام در سطح پوست های دهیدراته و خشک شده، قابض منافذ و حاوی انواع آنتی اکسیدان است که پوست را در برابر تخریب رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین موجب افزایش قابل توجه نرمی و لطافت پوست می شود . تونر روشن کننده مورد تنظیم کننده PH پوست بوده و موجب پیشگیری و معکوس کردن سیکل آسیب های محیطی و چروک های ناشی از آفتاب بر پایه تکنولوژی بی نظیر علم سلولار واتر می باشد.
   این تونیک حاوی نوع خاص و بسیار جدیدی از ویتامین C به نام Resilient-C Complex است که مجموعه ای از سه نوع ویتامین C (محلول در آب + محلول در چربی) با اثری 60 برابر قوی تر و ماندگاری طولانی تر از دیگر انواع ویتامین C می باشد و در درمان آسیب هایی مانند چروک ، شل شدن و افتادگی پوست ، لک های ناشی از آفتاب ، استرس ، مواد شیمیایی و انواع آلودگی کاربرد بسیار موثری خواهد داشت.
4 -
 لوسیون رادیانت مورد Murad
   این محصول با نام تونر وایت بریلیانس دکتر مورد نیز معروف است. این تونر دارای خاصیت لایه برداری ملایم جهت اصلاح سایز منافذ بوده و همچنین روشن کننده و شفاف کننده و پیشگیری کننده از ایجاد لک است.
5 -  تونر سه کاره سبامد SEBAMED
این محصول دارای اثر قابض و جمع کننده منافذ پوست بوده و پاک کننده قوی پوست ، برطرف کننده و ترمیم کننده اثرات بجا مانده از مواد شیمیایی آرایش صورت است.

بهترین تونر ضد لک یا تونر روشن کنندهReviewed by سه رخ on Nov 21Rating: 3.0بهترین تونر ضد لک یا تونر روشن کنندهتونر ضد لک و تونر ورشن کننده دارای محصولات مختلفی است که هم کاربرد درمانی و هم کاربرد روشن کنندگی پوست را دارد. در این مقاله انواع تونر ضد لک را به شما معرفی می کنیم.

تونر ضد لک و تونر ورشن کننده دارای محصولات مختلفی است که هم کاربرد درمانی و هم کاربرد روشن کنندگی پوست را دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *