نحوه آرایش مکزیکی
آرایش مکزیکی
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
درمان طبیعی ترک لب
درمان طبیعی ترک لب – قسمت دوم
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۶

بهترین روش تقویت مو

بهترین روش های تقویت مو

تقویت مو

بهترین روش تقویت مو

   اولین گام در تقویت موها از بدو تولد، تغذیه خوب و مناسب است. رژیم غذایی روزانه ما باید شامل انواع ویتامین ها،پروتئین ها و کربوهیدرات ها باشد. به توصیه پزشکان بهتر است رژیم غذایی روزانه ما از هرم غذایی (که به مثلث طلایی معروف است) پیروی کند، یعنی غذاهایی که شامل کربوهیدرات، سبوس، پروتئین گوشت سفید و قرمز، ماهی، میوه و سبزیجات هستند را به صورت منظم مصرف کنیم.
   مصرف مداوم این نوع رژیم، مواد معدنی و ویتامین های ضروری را به بدن رسانده و از طریق عروق خونی موجود در پوست سر به ریشه موها می رساند. در واقع استفاده از شامپوهایی که در آنها ویتامین و… بکار رفته و صرفاً جنبه تبلیغاتی دارند فایده ای برای پوست سر و تقویت موها ندارند ، زیرا این مواد به هیچ عنوان از طریق پوست سر جذب نمی شوند. تنها با مصرف درست مواد غذایی و رعایت رژیم مناسب، تقویت موها امکان پذیر بوده و موهای شما رشد مطلوبی در حدود 1 تا 1.5 سانتی متر در ماه خواهد داشت.
مطالب مرتبط:
تأثیر مراقبت از مو در تقویت مو
نقش شامپو در تقویت مو
عوامل آسیب زننده به موها
کاربرد طب سنتی در تقویت مو
بهترین مواد غذایی برای تقویت مو

بهترین روش تقویت موReviewed by سه رخ on May 11Rating: 4.5بهترین روش تقویت موذز این مقاله قصد داریم روش های تقویت مو را بررسی کرده و عوامل مؤثر در تقویت مو را معرفی کنیم و کمک کنیم تا مواهیی سالم و شاداب داشته باشید.

1 دیدگاه

  1. مینا گفت:

    مرسی جالب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *