محصولات آرایشی ایرانی
لوازم آرایشی ساخت ایران
خرداد ۲۸, ۱۳۹۷
خواص سرکه سیب
سرکه سیب برای پوست صورت
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷

بهترین شامپو کراتینه

برند شامپو کراتینه

بهترین شامپو کراتینه

بهترین شامپو کراتینه

کراتین در واقع یک نوع پروتئین خاص در ساختار مو می باشد که نقش بسیار مهمی در بازسازی ساختار پروتئین مو دارد و می تواند به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کند. استفاده از شامپوهای کراتینه یک مقدمه بسیار عالی برای تقویت موها و همچنین ایجاد درخشش بیشتر برای آن ها است. به مرور زمان با استفاده مداوم از شالمپوهای کراتینه متوجه حالن ابریشمی و نرم موها خواهید شد. اما اینکه از چه شامپویی برای کراتینه و صاف کردن موها استفاده کنید را ما به شما می گوییم. در ادامه مطلب بهترین شامپوهای کراتینه را به شما معرفی می کنیم:
- شامپو کراتینی Kerastase Discipline Bain Fluidealiste
این شامپو با تکنولوژی morpo-keratine تهیه شده و به همین دلیل بعد از استفاده از آن موها انعطاف پذیری بیشتری پیدا می کند.

شامپو کراتینه

- شامپو کراتینه Keranique Scalp Stimulating
ترکیبات کراتینه موجود در این شامپو به خوبی توسط پوست سر جذب می شود و از این راه موجب تقویت ریشه مو خواهد شد. بعد از استفاده مداوم از این شامپو شاهد موهایی قوی تر، ضخیم تر و نرم تر خواهید بود.

شامپو کراتینه اسکالپ

- شامپو کراتینه Madam C.J. Walker Pre-Wash Protein Treatment
این محصول از لحاظ فنی یک شامپو نیست بلکه به عنوان یک محصول مراقبت از مو حاوی کراتین بوده که باید قبل از شستن موها از آن استفاده کنید. این محصول برای بازسازی مو و جلوگیری از شکستگی مو تولید شده و نقش بسیار موثری در تقویت تارهای مو دارد.

معرفی شامپو کراتینه مادام

- شامپو کراتینی Keratin Complex Keratin Color Care Duo
این محصول کراتینه یک تمیز کننده ملایم برای موهای رنگ شده محسوب می شود. این محصول برای مراقبت از موهای آسیب دیده طراحی و تولید شده و می تواند موهای رنگ شده را از آسیب های جدی محافظت کند. استفاده از این محصول نقش بسیار موثری در آبرسانی و بازسازی تارهای مو خواهد داشت.

معرفی شامپو کراتینه موهای رنگ شده

- شامپو کراتینه PureBiology Hair Growth Stimulating 
این شامپو یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو است که در تقویت تارهای مو، افزایش رشد، ضخیم شدن تارهای مو و برطرف کردن آسیب دیدگی موها بسیار موثر عمل می کند. در تولید این شامپو از عصاره های طبیعی بیوتین و کراتین استفاده می شود.

معرفی شامپو کراتینه PureBiology

- شامپو کراتینه Pure Brazilian Anti-frizz Shampoo & Conditioner
اگر از یک محصول مراقبت از مو که حاوی کراتین برزیلی است در طول روز استفاده کنید دیگر نیازی به سایر محصولات کراتینه نخواهید داشت! این محصول می تواند به خوبی از سلامت موهای شما محافظت می کند.

معرفی شامپو کراتینه برزیلی

- شامپو کراتینه ​Art Natural Organ Oil Shampoo with Keratin
اگر از این شامپو برای تقویت موهای خود استفاده کنید نه تنها از کراتین موجود در آن استفاده می کنید بلکه از خواص سایر روغن های طبیعی مانند روغن آرگان و روغن مراکشی نیز بهره خواهید برد. ترکیبی از این روغن ها و کراتین به خوبی می تواند مواد مغذی و تقویت کننده را به فولیکول مو رسانده و موجب تقویت و تغذیه موها شود.

معرفی شامپو کراتینه آرگان

- شامپو کراتینه Ever Straightening Brazilian Keratin Therapy
اگر کراتین به تنهایی سلامت موهای شما را تأمین نکرد پس از محصولی استفاده کنید که حاوی روغن نارگیل باشد این محصول یکی از شامپو های بسیار عالی با قدرت نرم کنندگی بالا است و از روغن نارگیل طبیعی و روغن آووکادو در فرمولاسیون آن استفاده شده است.

معرفی شامپو کراتینه روغن نارگیل

- شامپو کراتینه It's a 10 Haircare Miracle Shampoo Plus Keratin​
این محصول دارای کراتین بسیار بالایی است که مانع از شکستگی موها شده و به عنوان یک محصول بسیار عالی برای موهای آسیب دیده از حرارت استفاده می شود. اگر به طور مداوم از وسایل حرارتی برای حالت دادن به موهای خود استفاده می کنید بهتر است استفاده از این شامپو کراتینی را در روند مراقبت از موها قرار دهید.

معرفی شامپو کراتینه میراکل

بهترین شامپو کراتینهReviewed by آرایشگاه on Jun 18Rating: 3.0بهترین شامپو کراتینهشامپو کراتینه دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها کاربرد مختلفی دارند و تأثیر متفاوتی بر روی موها خواهند داشت. در ابن مقاله بهترین شامپو کراتینه را به شما آموزش می دهیم.

شامپو کراتینه دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها کاربرد مختلفی دارند و تأثیر متفاوتی بر روی موها خواهند داشت.

1 دیدگاه

  1. ژینا گفت:

    ممنون. من خیلی دنبال لیست شامپو کراتینه ها بودم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *