جلسات لیزر موی زائد
تعداد جلسات لیزر موهای زائد
دی ۸, ۱۳۹۶
ماسک روغن نارگیل
ماسک آبرسان مو با روغن نارگیل
دی ۹, ۱۳۹۶

بهترین مارک کانسیلر

مارک کانسیلر

بهترین مارک کانسیلر

بهترین مارک کانسیلر

   کانسیلر یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار است که به کمک آن می توان نقاط تيره، کبودی زیر چشم، قرمزی، رگها و جاي زخم ها را پوشاند. کانسيلرها در واقع کرم پودرهاي فشرده روشن و رنگي می باشند که می توان آنها را قبل و يا بعد از کرم پودر استفاده کرد.
در این مطلب سعی داریم بهترین کانسیلرهای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.
1. Origins
این کانسیلر لکه های قرمز و کبودی زیر چشم را به صورت موقت محو خواهد کرد. ماندگاری این کانسیلر 15 ساعت و بیشتر می باشد که برای آرایش مهمانی و عروس بسیار کاربرد دارد.
2. Yves Saint Lauren
این کانسیلر مدادی ترکیبی از کرم خالص است و موجب روشن شدن زیر چشم خواهد شد. این نوع کانسیلر در 7 رنگ مختلف در بازار موجود است. این کانسیلر برای زیرسازی پوست توصیه می شود.
3. Maybelline New York
این نوع کانسیلر دارای اسفنج بوده که حتی کوچکترین قسمت داخلی چشم را نیز پوشش خواهد داد. از این کانسیلر به صورت ضربه ای بر روی پوست استفاه می کنند که در 6 رنگ مختلف در بازار موجود است.
4. Nars
این کانسیلر 10 رنگ از رنگ عاجی تا قهوه ای پررنگ دارد و  برای هر تن رنگ پوست قابل استفاده می باشد.  این کانسیلر یک پوشش زیبا و طبیعی بر روی پوست ایجاد کرده و در آرایشگاه و سالن های زیبایی محبوبیت بسیاری نیز دارد.
5. Almay
این کانسیلر حاوی مخلوط خامه ای از آلوورا،خیار و کافئین است که برای پوشاندن پف چشم بسیار مناسب می باشد. موادی که در این محصل وجود دارد خستگی و پف چشم ها را محو کرده و تا حدود 8 ساعت  ماندگاری دارد.
6. Chanel
این کانسیلر مخملی دارای یک مایع خامه ای طبیعی است که به راحتی با کمک آن می توان خطوط زیر چشم و کبودی را به صورت موقت محو کرد.
7. Laura Mercier
این کیت کانسیلر دارای 2 رنگ است، که می توان آنها را باهم ترکیب کرده و بر روی پوست استفاده کرد. این محصول در 7 رنگ در بازار موجود است.

بهترین مارک کانسیلرReviewed by سه رخ on Dec 30Rating: 3.0بهترین مارک کانسیلرکانسیلر ها توسط شرکت های مختلف آرایشی تولید و پخش می شوند که برند های معروف آن در بین مردم طرفداران بیشتری دارد. در این مقاله بهترین مارک کانسیلر را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر ها توسط شرکت های مختلف آرایشی تولید و پخش می شوند که برند های معروف آن در بین مردم طرفداران بیشتری دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *