ماسک روغن جامد
ماسک مرطوب کننده صورت با روغن جامد
دی ۲۰, ۱۳۹۶
هلال ناخن
علت نداشتن هلال ناخن
دی ۲۰, ۱۳۹۶

بهترین مارک کراتینه مو

برندهای کراتینه مو

بهترین مارک کراتینه مو

بهترین مارک کراتینه مو

   کراتینه یکی از شیوه های تقویت و ویتامینه موها در ارایشگاه است که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. بسیاری از آرایشگران در ارایشگاه به خانم ها و آقایانی که موهای آسیب دیده و ناسالم دارند این روش را توصیه می کنند تا موها را تقویت کرده و حالت موها را تغییر دهند. در این شیوه کوتیکول های مو بازسازی شده و مو نرم تر و محکم تر خواهد شد. برای انجام کراتینه مو به مواد مخصوصی نیاز است. در واقع این مواد فرآیند احیا و بازسازی تارهای مو را انجام می دهند. 
   مواد کراتینه در بازار تحت عناوین مختلف و با برندهای متفاوت وجود دارد. اما بهترین نوع مواد کراتینه، موادی است که آسیب های مو را از بین برده و موها را بازسازی کند به این معنی که قدرت درمان کوتیکول های شکسته و آسیب دیده را داشته باشد. بسیاری از مواد کراتینه حاوی روغن های طبیعی همچون نارگیل می باشند که موجب تقویت و ضخیم تر شدن تارهای مو می گردد. بعضی از مارک های معتبر دنیا علاوه بر محصولات کراتینه شامپو و ماسک موی مخصوص نیز تولید می کنند تا فرد بتواند همزمان موها را تقویت و بازسازی کرده و از آن ها در طول زمان محافظت کند. در مطالب بعدی ده مارک برتر کراتینه مو را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مارک کراتینه موReviewed by سه رخ on Jan 10Rating: 3.0بهترین مارک کراتینه موکراتینه مو یکی از شیوه های درمان و تقویت موها می باشد که با استفاده از مواد مخصوص موجب بازسازی و احیای موها خواهد شد. در این مقاله بهترین مارک کراتینه مو را به شما معرفی می کنیم.

کراتینه مو یکی از شیوه های درمان و تقویت موها می باشد که با استفاده از مواد مخصوص موجب بازسازی و احیای موها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *