بافت موی باکسر
آموزش بافت مو مدل باکسر
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
درمان جوش صورت
درمان جوش صورت بعد از اصلاح
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

بهترین پودر برنزه کننده صورت

محصولات برنزه کردن پوست

بهترین پودر برنزه کننده صورت

بهترین پودر برنزه کننده صورت

   به توجه به این که به نیمه فصل تابستان رسیدیم، بسیاری از خانم ها (و آقایان) تمایل دارند پوست برنزه داشته باشند، حالا چه این پوست برنزه با اسپری باشد، چه کرم، چه ساعت ها خوابیدن زیر آفتاب. روش های مختلفی برای برنزه کردن پوست وجود دارد که البته بسیاری از این روش ها ممکن است برای سلامتی شما خطر آفرین باشند. شما به راحتی می توانید با استفاده از ساده ترین روش ها پوستی برنزه و زیبا داشته باشید. در این مطلب 5 محصول برای برنزه کردن بدن را به شما معرفی می کنیم که هیچ ضرری برای شما ندارند:
- پودر برنزه کننده لورال
L’Oreal Paris true Match Mineral Pressed Powder in Classic Tan
   این پودر فشرده برنزر به عنوان کرم پودر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر به دنبال رنگی هستید که با رنگ پوست شما خیلی فرق داشته باشد و تیره تر باشد، می توانید به عنوان پودر برنزه کننده از آن استفاده کنید، این پودر پایه مینرال داشته و تا 16 ساعت نیز بر روی پوست ماندگاری دارد. این محصول برای پوست های چرب بسیار مناسب است. 
- پودر برنزه کننده NYX
NYX Tango with Bronzing Powder
   این پالت برنز موزاییکی ترکیبی از رنگ های طبیعی است که به گرم کردن پوست کمک خواهد کرد، به گونه ای که بعد از مصرف انگار از ساحل برگشته اید. این محصول بهترین پالت برنزه کننده ای است که خطرات آفتاب سوختگی را نیز ندارد!
- کرم برنزه کننده NYX
NYX Born to Glow Liquid Illuminator in Sun Goddess
اگر تمایل ندارید خیلی پوست برنزه بولدی داشته باشید، می توانید از این ترفند استفاده کنید: کمی از هایلایتر مایع (به رنگ برنزه روشن یا کاراملی) را با کرم پودر مایع مورد علاقه خود ترکیب کنید و با یک بیوتی بلندر به پوست خود بزنید، با این روش هم پوست شما برنزه می شود و هم درخشش طبیعی پیدا خواهد کرد، یا می توانید از این برنزه کننده مایع استفاده کنید.
- پودر برنزه کننده میبلین
Maybelline Fit Me! Bronzer Powder
   این پودر برنزه از برند میبلین به زیبایی با پوستتون ترکیب شده و حالتی درخشان طبیعی به پویت خواهد بخشید به طوری که در تمام طول روز زیبایی را حس می کنید!
- پودر برنزه کننده و رژگونه میبلین
Maybelline FaceStudio Master Hi-Lighting Blush & Bronzer
   این پالت رنگی هم شامل هایلایتر است و هم رژگونه و هم پودر برنزه، به همین دلیل هم محصول کاملی برای آرایش طبیعی است و هم اینکه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. 

بهترین پودر برنزه کننده صورتReviewed by آرایشگاه on Aug 2Rating: 2.5بهترین پودر برنزه کننده صورتبرای فصل تابستان و برنزه کردن پوست می توانید از محصولات برنزه کننده و پودر ها و مایع های آرایشی به راحتی استفاده کنید. در این مقاله بهترین پودر برنزه کننده صورت را به شما معرفی می کنیم.

برای فصل تابستان و برنزه کردن پوست می توانید از محصولات برنزه کننده و پودر ها و مایع های آرایشی به راحتی استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *