مدل موی فر
انواع موی فر
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷
نحوه برس زدن موها
برس زدن موها
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷

بی بی کرم فارماسی

معرفی بی بی کرم فارماسی

بی بی کرم فارماسی

بی بی کرم فارماسی

   فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و ... است  و تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. تمامی محصولات برند فارماسی توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می گردند. 
معرفی بی بی کرم فارماسی:
   کرم بی بی فارماسی با فرمول بسیار پیشرفته که شامل هیالورونیک اسید می باشد، پوست را شاداب و احیا کرده و با نشانه های پیری مقابله می کند. این کرم دی ِان ای پوست را حفظ کرده و همزمان کیفیت متابولیسم سلول سازی پوست را افزایش داده و لکه های ایجاد شده ناشی از اشعه خورشید و پیری را کاهش می دهد و رنگ پوست را یکنواخت می سازد. کلاژن و روغن آرگان موجود در آن قابلیت ارتجاعی پوست را تحت تأثیر قرار خواهد داد. کرم بی بی فارماسی آنتی اکسیدانی بسیار قوی برای پوست محسوب می گردد و بدون آنکه منافذ پوست را پر کند، عیوب پوست را کاهش خواهد داد. عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم، موجب مرطوب شدن پوست در تمام طول روز می شود. این کرم داری اس پی اف 15 بوده و از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت خواهد کرد. این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و قابل استفاده است. 
ویژگی اصلی:
- جلوگیری از پیری پوست
- پوشش دهی متوسط 
- حاوی SPF 15
 -دارای رنگ بندی برای انواع پوست
- حاوی عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم
- غنی شده با کلاژن و روغن آرگان
- مرطوب کننده
- ترمیم کننده پوست

 

بی بی کرم فارماسیReviewed by سه رخ on Apr 16Rating: 3.0بی بی کرم فارماسیبی بی کرم فارماسی یک انتی اکسیدان قوی محسوب می شود که موجب تقویت و آبرسانی پوست شده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. در این مقاله این کرم را به شما معرفی می کنیم.

بی بی کرم فارماسی یک انتی اکسیدان قوی محسوب می شود که موجب تقویت و آبرسانی پوست شده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *