معرفی بی بی کرم میبلین
بی بی کرم میبلین
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷
مهم ترین نکات راه اندازی یک برند آرایشی جدید
راه اندازی یک برند آرایشی جدید(قسمت۲)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

بی بی کرم فلورمار

معرفی بی بی کرم فلورمار

بی بی کرم فلورمار

بی بی کرم فلورمار

   فلورمار در سال 1970 در شهر میلان ایتالیا تأسیس شد. لوازم آرایشی فلورمار در سال های ابتدایی تولید این برند به کشور ترکیه صادر شد و این یک شروع تازه برای 40 سال تجربه و افتخار آفرینی این برند بود. flormar با افزایش محبوبیت در بین مردم در بین بانوان ترکیه اقدام به تولید محصولات دیگر آرایشی از قبیل انواع پنکک ،کرم پودر و رژ گونه نمود. کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه همواره شعار کمپانی پر طرفدار فلورمار می باشد. در ادامه بی بی کرم فلورمار را از محصولات مراقبت از پوست این برند به شما معرفی می کنیم. 
معرفی بی بی کرم آرایشی 5 در1 :
   بی بی کرم آرایشی 5 در 1 ازبرند فلومار دارای پوشاندگی یکدست و سبک و با خاصیت درمانی است. ترکیبات این کرم غنی شده از دانه های گیاه کتان و مواد مرطوب کننده و مغذی گیاهی است که پوست را بسیار لطیف ونرم کرده و پوشش رنگی همانند کرم پودر برای پوست ایجاد می کند. ترکیبات این کرم طوری ساخته شده است که برای پوست های خشک،حساس و کسانی که دوره لیزر درماني را طی می کنند نيز مناسب می باشد. 
ویژگی های اصلی :
- حاوی ضد آفتاب spf15
- با خاصیت درمانی و آرایشی 
- حاوی دانه های کتان 
- پوشاندگی یکدست و سبک 
- حاوی مواد مرطوب کننده 
- تقویت کننده ی پوست 
- خاصیت آبرسانی به پوست
- نرم و لطیف کننده ی پوست 
فاقد مواد:
-بدون پاربن
-عاری از روغن های معدنی 
-فاقد سیلیکات منیزیم

بی بی کرم فلورمارReviewed by سه رخ on Apr 15Rating: 3.0بی بی کرم فلورماربی بی کرم فلورمار یکی از بهترین محصولات این برند است که بافت سبکی دارد و پوششی مناسب در کنار لطافت و مراقبت از پوست تأمین می کند. در این مقاله شما را با این کرم آشنا خواهیم کرد.

بی بی کرم فلورمار یکی از بهترین محصولات این برند است که بافت سبکی دارد و پوششی مناسب در کنار لطافت و مراقبت از پوست تأمین می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *