بهترین آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال
آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال(قسمت۳)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم فلورمار
بی بی کرم فلورمار
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

بی بی کرم میبلین

معرفی بی بی کرم میبلین

بی بی کرم میبلین

بی بی کرم میبلین

 

   میبلین در سال 1915 در شیکاگو شکل گرفت و اولین شرکت تولید کننده ریمل در دنیا می باشد. یک جوان 19 ساله به نام " تام لایل ویلیامز" درسال 1915 در شیکاگو این برند را پایه گذاری نمود؛ چیزی که توجه ویلیامز را به خود جلب کرد ترکیبی از وازلین و زغال بود که خواهرش میبل برای تیره کردن مژه هایش از آن استفاده می نمود. ویلیامز با ایده گرفتن از این ترکیب و فعالیت های شیمیایی توانست خط چشم مژه و ابرویی تولید نماید که به صورت محدود به فروش رسیده و اسم این خط چشم برگرفته از نام خواهرش به میبلین تغییر پیدا کرد. در سال 1927 کمپانی میبلین اولین ریمل به سبک مدرن برای استفاده روزانه را طراحی و تولید نمود و در سال 1960 ریمل "اولترا لش" را به عنوان اولین ریمل به تولید انبوه رسانید.
   این کمپانی با به کارگیری لیندا کارتر به عنوان مدل خود به شهرت بیشتری دست یافته و بعدها از افراد مشهور دیگری برای تبلیغ محصولات خود استفاده نمود. از سال 1996 این برند به عنوان زیر مجموعه ای از کمپانی لورآل قرار گرفت و این اتفاق بازارهای فروش اورآل را افزایش داد.  در حال حاضر برند میبلین برند شماره یک آمریکا می باشد و با شعار" شاید با این متولد شده باشد، شاید میبلین باشد!!!" به فعالیت خود ادامه می دهد. 
معرفی بی بی کرم دریم فرش میبلین:
   بی بی کرم دریم فرش میبلین،یک کرم رنگی با خاصیت 8 کاره می باشد که فرمولاسیون این محصول سبک و بر پایه آب و ژل بوده و به همین دلیل موجب آبرسانی موثر در پوست خواهد شد. بی بی کرم میبلین به خوبی عیوب صورت را پوششش داده و دارای خاصیت ضدآفتاب است زیرا حاوی اس پی اف 30 بوده و از پوست در برابر اشعه مضرر آفتاب محافظت خواهد کرد. رنگ بی بی کرم میبلین کاملا هماهنگ با پوست بوده و با خاصیت روشن کنندگی که دارد، در صورت استفاده از این کرم در طول روز از داشتن پوستی شفاف، شاداب و صاف لذت خواهید برد. بی بی کرم دریم فرش میبلین، برای پوست های نرمال، بسیار مناسب است. 
ویژگی های اصلی:
- پوشش دهنده عیوب صورت
- روشن‌کننده‌ی پوست
- هماهنگ با رنگ پوست
- نرم‌کننده‌ پوست
- آبرسان پوست
- دارای بافتی سبک
- حاوی SPF 30
فاقد مواد:
فاقد چربی

بی بی کرم میبلینReviewed by سه رخ on Apr 15Rating: 3.0بی بی کرم میبلینبی بی کرم دریم فرش میبلین یکی از بهترین انواع کرم های تقویتی و ضدآفتاب برای پوست است که موجب درخشان شدن و آبرسانی پوست صورت می گردد. در این مقاله این بی بی کرم را به شما معرفی خواهیم کرد.

بی بی کرم دریم فرش میبلین یکی از بهترین انواع کرم های تقویتی و ضدآفتاب برای پوست است که موجب درخشان شدن و آبرسانی پوست صورت می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *