کرم پودر مناسب برای تابستان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷
پاک کردن آرایش صورت
آموزش پاک کردن آرایش صورت
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷

تشخیص تناژ پوست

آموزش تشخیص تناژ پوست

تشخیص تناژ پوست

تشخیص تناژ پوست

   تشخیص تناژ پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که هر خانمی باید آن را بداند. زیرا زمانی که شما بتوانید تناژ پوستی خود را تشخیص دهید، می توانید بهترین انتخاب را برای آرایش و لباس داشته باشید. تناژهای اصلی پوست شامل سه تناژ اصلی پوست سرد ، گرم و خنثی می باشند. 
آموزش رنگ شناسی
   خیلی از افراد در حال حاضر حتی تناژ رنگ پوست خود را تشخیص نمی دهند و نمی دانند که چقدر این موضوع در آرایش و زیبایی ان ها تأثیر دارد. در واقع این تناژ پوست است که به شما می گوید چه رنگ مویی برای شما مناسب است، چه رنگ رژ لب و رژ گونه‌ ای با پوست شما هماهنگ است و حتی چه رنگ لباسی بیشتر از همه شما را زیباتر می کند. نگران نباشید در این مطلب ما نحوه تشخیص تناژ پوست را به شما آموزش می دهیم:

تناژ با رنگ فرق دارد!
   ممکن است با شنیدن کلمه تناژ پوست فکر کنید تناژ، همان رنگ سطح پوست است، اما در واقع چنین نیست. تناژهای پوست به سه دسته‌ گرم، سرد و خنثی تقسیم می شوند و کسی که رنگ پوست اصطلاحا سرخ و سفید دارد ممکن است در پوست خود زردی هم داشته باشد. برای اینکه بتوانید تناژ پوست خود را تشخیص دهید باید پوست شما تمیز و بدون آرایش باشد و اگر هم پوست خود را شسته اید باید حد‌اقل یک ربع صبر کنید تا قرمزی پوست از بین رود.
زیر نور خورشید
سریع‌ ترین و معمولا آسان ترین راه برای تشخیص تناژ پوست این است که مچ دست خود را زیر نور بگیرید و به رنگ رگ های دست نگاه کنید. اگه رنگ ان ها به بنفش و آبی نزدیک است، تناژ پوست شما سرد است. اگر به سبز نزدیک است تناژ پوست شما گرم است و اگر نمی توانید تشخیص دهید که رنگ رگ ها سبز یا آبی است احتمالا تناژ پوست شما خنثی است.

تناژ پوست راحت برنزه می‌ کنید؟
   یکی دیگر از روش‌ هایی که می توان از طریق آن تناژ پوست را تشخیص داد توجه به نحوه‌ برنزه شدن پوست با نور خورشید است. افرادی که راحت برنزه می شوند و پوستشان به ندرت می سوزد، تناژ گرم دارند. افرادی که پوستشان به جای برنزه شدن می سوزد تناژ پوستی سرد دارند. البته یک استثنا هم وجود دارد، بعضی از افراد پوستشان نمی‌ سوزد و رنگ پوست هم تیره می شود اما نمی توان گفت تناژ پوست گرم است، بلکه دقیقا بر‌عکس بوده و تناژ پوست سرد می باشد. به همین دلیل باید چند آزمایش دیگر هم انجام داد.
کاغذ سفید، راه حلی دیگر
این بار برای اطمینان بیشتر جلوی آینه بایستید و یه تیکه کاغذ سفید را کنار صورت خود نگه دارید.
*اگر رنگ پوست شما کنار کاغذ سفید به زردی نزدیک بود، تناژ پوست شما گرم است.
*اگر رنگ پوست شما به سرخی و صورتی نزدیک بود، تناژ پوست شما سرد است.
*اگر رنگ پوست شما به خاکستری و طوسی نزدیک بود احتمالا رنگ پوست شما زیتونی است. این افراد می توانند تناژ پوست خود را بین تناژ خنثی و گرم در نظر بگیرند.

تناژ پوست طلا یا نقره؟
   کافی است یک فویل طلایی و یک فویل نقره‌ ای تهیه کنید و آن را کنار پوست صورت خود بگیرید. اگر پوست شما کنار فویل طلایی بهتر به نظر آمد تناژ گرم دارید، اگر کنار نقره‌ ای بهتر بود تناژ سرد و اگر فرقی نکرد احتمالا تناژ پوست شما خنثی است. اگر هم فویل نداشتید می توانید یک تیکه جواهر نقره یا طلا را کنار بخش داخلی مچ دست خود بگیرید و ببینین کدام یک بیشتر به رنگ پوست شما می آید. 

تشخیص تناژ پوستReviewed by آرایشگاه on Aug 9Rating: 3.0تشخیص تناژ پوستتشخیص تناژ پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که خانم ها باید بدانند تا بتوانند متناسب با آن رنگ آرایش، لباس و رنگ لاک را انتخاب نمایند. در این مقاله روش های تشخیص تناژ پوست را آموزش می دهیم.

تشخیص تناژ پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که خانم ها باید بدانند تا بتوانند متناسب با آن رنگ آرایش، لباس و رنگ لاک را انتخاب نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *