آموزش آرایش چشم سبز با پوست سفید
آرایش چشم سبز با پوست سفید
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷
شینیون عروس هلندی
مدل موی عروس هلندی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷

تفاوت بین مرطوب کننده و لوسیون

فرق محصولات مراقبت پوست

تفاوت بین مرطوب کننده و لوسیون

تفاوت بین مرطوب کننده و لوسیون

   لوسیون یک نوع کرم است که بر روی پوست استفاده می شود تا برخی از عوامل و مشکلات پوستی را از بین برده و یا اینکه تاثیرات خوبی را بر روی پوست ایجاد کند. لوسیون ها معمولا جهت جلوگیری از آکنه و جوش، محافظت از پوست در برابر آفتاب و یا برای دریافت انواع ویتامین ها مانند ویتامین E در برخی از داروهای موضعی استفاده می شوند. بسیاری از لوسیون های موجود در بازار از نظر کاربرد و ویژگی دقیقا در مقابل مرطوب کننده ها قرار دارند. معمولا لوسیون ها یک بافت نرم و هیدارته برای پوست ایجاد می کنند و عطر کمتری دارند و برای درمان موقت بسیاری از مشکلات پوستی ساده مناسب هستند. 
   مرطوب کننده شامل کرم هایی است که به طور خاص برای انتقال ویتامین ها و روغن های ضروری به پوست صورت یا بدن فرد طراحی و تولید می شوند. این محصولات به طور دقیق ویتامین و روغن را به پوست انتقال می دهند! مرطوب کننده ها معمولا به صورت نسخه ای برای درمان خشکی شدید پوست استفاده شده و محصولات و برندهای عمومی برای ایجاد رطوبت در پوست و مراقبت از پوست در برابر خشکی استفاده می شوند.
   تفاوت بین لوسیون و مرطوب کننده این است که لوسیون حاوی روغن هایی است که به عنوان روان کننده استفاده می شود تا از ایجاد اصطکاک روی پوست جلوگیری نماید در حالیکه مرطوب کننده برای احیا رطوبت در زیر پوست استفاده می شود. به علاوه مرطوب کننده ها به شکل قابل توجهی سبک تر از لوسیون ها می باشندو به سادگی جذب پوست می گردند اما لوسیون ها مانع از ایجاد رطوبت در پوست خواهند شد! در انتخاب لوسیون یا مرطوب کننده باید بدانید که چه تاثیراتی را برای پوست شما دارند و متناسب با نیاز خود یکی از محصولات را انتخاب و خریداری کنید. 

تفاوت بین مرطوب کننده و لوسیونReviewed by آرایشگاه on May 15Rating: 3.0تفاوت بین مرطوب کننده و لوسیون مرطوب کننده و لوسیون بدن جزء محصولات مراقبت پوست هستند که هر کدام کاربردی مجزا داشته و تأثیرات متفاوتی بر روی پوست دارند. در این مقاله تفاوت بین مرطوب کننده و لوسیون را به شما معرفی می کنیم.

مرطوب کننده و لوسیون بدن جزء محصولات مراقبت پوست هستند که هر کدام کاربردی مجزا داشته و تأثیرات متفاوتی بر روی پوست دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *