لوازم مانیکور ناخن
معرفی لوازم مانیکور ناخن
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷
جایگزین های هایلایتر
روش های هایلایت کردن صورت
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷

روش های خانگی تقویت و پرپشت کردن مژه

تقویت و پرپشت کردن مژه ها

روش های خانگی تقویت و پرپشت کردن مژه

روش های خانگی تقویت و پرپشت کردن مژه

   قطعا هر خانمی داشتن مژه های پرشت و بلند را دوست دارد زیرا چشم ها را جذاب تر و خاص نشان می دهد. عوامل زیادی در کم پشت، کوتاه و نازک شدن مژه ها موثر می باشند که از بین آن ها می توان به ژنتیک، سن، سوتغذیه، تغییرات هورمونی، لوازم آرایش نامرغوب، مراقبت نادرست از مژه ها و ... اشاره نمود. اگر به هر دلیلی مژه های شما کم پشت و نازک شده، می توانید با استفاده از مواد طبیعی و روش های خانگی مژه های خود را تقویت کرده و زیبایی چشم ها را افزایش دهید. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.
روغن زیتون برای پرپشت شدن و ضخیم شدن مژه ها
   روغن زیتون یکی از مواد طبیعی و در دسترس است که تاثیر مستقیم بر روی مژه ها دارد. یک گوش پاکن یا براش ریمل تمیز را به روغن زیتون آغشته کرده و شب ها قبل از خواب مژه های خود را با آن شانه بزنید. اجازه دهید روغن زیتون تا صبح روی مژه ها بماند و سپس آن را با آب گرم شستشو دهید. این روش خانگی را هر شب تکرار نمایید تا شاهد تاثیرات آن بر روی مژه های خود باشید. روغن زیتون می تواند موجب افزایش رشد مژه ها شود و به دلیل وجود ویتامین E در این روغن رنگ مژه ها نیز پر رنگ تر می شود.
چای سبز برای افزایش ضخامت مژه ها
   چای سبز یکی از مواد طبیعی و خانگی است که می توان از آن برای ضخیم و پرپشت کردن مژه ها استفاده نمود. تنها کافیست یک فنجان چای سبز طبیعی را دم کرده و اجازه دهید تا خنک شود. سپس یک توپ پنبه ای را با چای سبز خیس کرده و آن را از ریشه مژه ها به سمت بالا بکشید. این کار را چند بار تکرار نمایید تا تمام قسمت های مژه به چای سبز آغشته گردد. بین 15 تا 20 دقیقه صبر کرده  و سپس آن را با آب سرد بشویید. برای نتیجه گیری بهتر توصیه می کنیم این روش را 2 بار در روز و به مدت 3 ماه تکرار نمایید.
روغن کرچک برای پرپشت شدن مژه ها
   روغن کرچک مزایای زیبایی و سلامتی زیادی برای پوست و مو دارد  که می توان از آن برای پرپشت شدن مژه ها نیز استفاده نمود. این روغن تغذیه خوبی برای فولیکول های مو است و نقش بسیار موثری در تقویت، پرپشت و ضخیم شدن مژه ها دارد. برای استفاده از این روش باید یک توپ پنبه ای یا براش ریمل تمیز را به روغن کرچک آغشته کنید و آن را روی مژه های خود بزنید. اجازه دهید این روغن تا صبح روی مژه ها بماند و سپس آن را با آب گرم شستشو دهید. این کار را هر شب تکرار نمایید تا شاهد تاثیرات آن باشید.

روش های خانگی تقویت و پرپشت کردن مژهReviewed by سه رخ on May 16Rating: 3.0روش های خانگی تقویت و پرپشت کردن مژهتقویت و پرپشت بودن مژه ها به عوامل بسیاری بستگی دارد اما می توان به کمک مواد طبیعی و روش های خانگی آن ها را تقویت و پرپشت نمود. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

تقویت و پرپشت بودن مژه ها به عوامل بسیاری بستگی دارد اما می توان به کمک مواد طبیعی و روش های خانگی آن ها را تقویت و پرپشت نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *