آرایش دانشجویی
آرایش مناسب برای دانشگاه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷
بافت موی باکسر
آموزش بافت مو مدل باکسر
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

خیار برای آفتاب سوختگی

ماسک خیار

خیار برای آفتاب سوختگی

خیار برای آفتاب سوختگی

   خیار یکی از سیفی جات بسیار پرطرفدار است که خواص بسیار زیادی برای پوست دارد.خیار خیار به دلیل داشتن میزان قابل توجهی پتاسیم برای کنترل فشار خون توصیه می گردن البته بدون اضافه کردن نمک. خیار دارای ویتامین K است که مانع رشد سلول های سرطانی می شود. گذراندن زمان زیاد در مقابل خورشید می‌تواند موجب اثرات دردناک آفتاب‌ سوختگی بر روی پوست گردد، خصوصاً روی صورت که پوستی نازک‌ تر و لطیف‌ تر دارد. برای خنک کردن پوست پس از آفتاب‌ سوختگی از خیار روی چشم‌ ها و تمام صورت خود استفاده نمایید. خیار یک منبع عالی از سیلیکا می باشد.
   این ماده سلامت بافت همبند را تقویت می‌ کند. گذاشتن چند ورقه خیار روی چشم‌ ها و صورت برای 5 تا 10 دقیقه به تسکین درد آفتاب‌ سوختگی شما کمک خواهد کرد. استفاده از خیار روی چشم‌ ها پس از جلسه برنزه کردن نیز انتخاب مناسبی است، با این کار از پوست خود مراقبت می کنید و به آن رطوبت بیشتری می‌ دهید. برای استفاده از ماسک خیار باید مواد زیر را تهیه کنید.
- 2 قاشق غذاخوری آب خیار تازه و سرد
- یک قاشق غذاخوری آب لیمو
- مقدار کمی زردچوبه
   این مواد را با هم مخلوط کنید (برای خمیری تر شدن ترکیب، می توانید از پالپ خیار هم استفاده کنید) و به مدت 30 دقیقه روی پوست قرار دهید. مطمئن باشین که بعد از 2 هفته، شاهد روشن و درخشان پوست خود خواهید بود. اگر محل آفتاب سوختگی دارای سوزش است، می توانید برش های حلقه ای خیار سرد را روی آن قرار دهید تا خیلی زود سوزش را برطرف نماید.
خیار برای آفتاب سوختگیReviewed by آرایشگاه on Aug 2Rating: 2.5خیار برای آفتاب سوختگیبسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از خیار استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از خیار برای درمان آفتاب سوختگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از خیار استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *