طراوت پوست با آب
ماسک مرطوب کننده صورت با آب
دی ۱۸, ۱۳۹۶
روغن کنجد و روغن سیاه دانه
رشد سریع مو با روغن کنجد و سیاه دانه
دی ۱۸, ۱۳۹۶

درمان ریزش مو در خانمها

کاهش ریزش مو

درمان ریزش مو

درمان ریزش مو در خانمها :

 

            راه های درمانی برای جلویگیری از ریزش مو و درمان مو در خانم ها را بدانید. یک سوم خانم ها ریزش مو را تجربه می کنند. و بیشتر آنها از نازک شدن موها هم رنج می برند. خانم ها کمتر از ریزش مو شدید رنج می برند ولی فرق سر آنها در اثر نازک شدن موهای قسمت جلویی سر نمایان می شود. برخی از داروهای مناسب برای بانوان:

  • مینوکسیدیل، این دارو را بر روی کف سر ماساژ می دهند. این دارو پس از مصرف درون شیر مادر وارد می شود، پس خانم هایی که نوزاد های شیرخوار دارند، نباید در این دوران از این دارو استفاده کنند.
  • آنتی آندروژن ها داروهایی هستند که به ندرت تجویز می شوند.
  • مکمل های حاوی آهن معمولا برای بانوان تجویز می شوند، بخصوص برای گیاهخواران، و کسانی که سابقه ی کم خونی دارند و یا خونریزی های شدیدی را تجربه می کنند.

از خوردن بعضی خوراکی ها اجتناب کنید. شکرهای مصنوعی نازک شدن و ریزش مو را افزایش میدهد . افزودنی های خوراکی تاثیر خوبی ندارند. و همچنین سفیده ی خام تخم مرغ دارای ماده است که مانع از جذب بیوتن میشود.

مطمئن شوید که مقدار مناسب کالری دریافت می کنید. کالری کم ریزش مو را افزایش میدهد و همچنین استرس را زیاد می کند و مانع از رشد مجدد موها میشود .

درمان ریزش مو در خانمهاReviewed by سه رخ on Jan 8Rating: 4.0درمان ریزش مو در خانمهادرمان ریزش مو در خانمها امری شایع است برای اینکه بتوانید از ریزش مو جلوگیری کنید این مقاله را بخوانید.

برای درمان ریزش مو در خانمها سعی داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم. جهت جلوگیری ار ریزش مواین مقاله را دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *