آشنایی با هماهنگی آرایش با روسری و شال
هماهنگی آرایش با روسری و شال
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
جشن حنابندان
آرایش حنابندان
آبان ۲۱, ۱۳۹۶

درمان منافذ باز مو در پاییز

ماسک پاییزی

درمان منافذ باز مو در پاییز

درمان منافذ باز مو در پاییز

   یکی از دغدغه های اصلی خانم ها در فصل پاییز درمان منافذ باز مو است. در این فصل به دلیل وزش باد ممکن است گرد و غبار به راحتی در منافذ مو نفوذ کرده و موجب ایجاد مشکلاتی در موها گردد. مشکلاتی ماننده شکننده شدن تارهای مو، تیرگی و کدر شدن رنگ موها، خشکی موها و غیره. اما جای نگرانی نیست. خانم ها می توانند با استفاده از این ماسک خانگی و کاملاً طبیعی، این منافذ را درمان کنند. این ماسک را هر دو هفته یک بار می توان روی موها استفاده کرد تا موجب درخشندگی و شفافیت موها شود. بعد از استفاده از این ماسک متوجه نتیجه شگفت آور ان خواهید شد.
مواد لازم :
- دو قاشق چایخوری روغن زیتون
- دو قاشق چایخوری روغن نارگیل
- یک عدد آووکادو رسیده
طرز تهیه :
1 - ابتدا آووکادو را کاملاً له کنید و سپس با روغن زیتون و نارگیل را مخلوط نمایید. منظور از مخلوط این است که در نهایت باید به صورت یک خمیر در بیایید.
2 - مخلوط را از بالای ریشه تا نوک ساقه روی موهای خود بمالید. توجه داشته باشید که ماسک نباید به ریشه موها برخورد کند.
3 - ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید. سپس با استفاده از شامپو و نرم کننده موها را شسته و آبکشی کنید.
درمان منافذ باز مو در پاییزReviewed by سه رخ on Nov 12Rating: 3.0درمان منافذ باز مو در پاییزموها در فصل پاییز بیشتر در معرض گرد و غبار قرار می گیرند و ممکن است در اثر این گرد و خاک موها دچار مشکلات جدی همچون موخوره و کدر شدن گردند. در این مقاله نحوه درمان منافذ باز مو را به شما آموزش می دهیم.

موها در فصل پاییز بیشتر در معرض گرد و غبار قرار می گیرند و ممکن است در اثر این گرد و خاک موها دچار مشکلات جدی همچون موخوره و کدر شدن گردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *